Die airco zuigt de hondenstrontgeur mooi naar binnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh gadver, ik weet nu wat die geur is
Een tuin onder mijn balkon ligt vol met hondendrollen
Gewoon luie mensen die te beroerd zijn om hun hond uit te laten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woon jij boven de hondenuitlaatplaats?
Ja is toch leuk, beetje hindernisbaan tussen de verbande bomenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent in een vorig leven een bootcampinstructeur geweest.
"Ga maar over die boomstammen huppelen."
quote:
Ah ja.. waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is toch leuk, beetje hindernisbaan tussen de verbande bomen
Boos naar de VVE en dierenbescherming bellen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon luie mensen die te beroerd zijn om hun hond uit te laten.
EWLquote:
Of het plaatselijke Chinese restaurant.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boos naar de VVE en dierenbescherming bellen?
Het maakt het leven zoveel makkelijker door moeilijk te doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ja.. waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan.
Ik als efficiënt mens, moet daar nog altijd aan wennen
Dit is huur hè. En ik vind dat sowieso zo'n kansloos iets, daar krijg je juist gezeik vanquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boos naar de VVE en dierenbescherming bellen?
Trek in babi pangang nuquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of het plaatselijke Chinese restaurant.
Ja weet ik veel hoe dat werkt bij zoiets. Je kunt ook bij ze in de tuin gaan poepen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is huur hè. En ik vind dat sowieso zo'n kansloos iets, daar krijg je juist gezeik van
Weet niet of ik helemaal overtuigt ben.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het maakt het leven zoveel makkelijker door moeilijk te doen
+1quote:
Jezus die dingen zijn groot.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister een reuzenbovist gezien, daar in Alphen waar de koeien loslopen over het fietspad.
Je verwacht niet zoveel paddenstoelen in de zomer, maar toch al aardig wat gezien dit jaar.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat werkt bij zoiets. Je kunt ook bij ze in de tuin gaan poepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is stap 2 als menselijk contact mislukt is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat werkt bij zoiets. Je kunt ook bij ze in de tuin gaan poepen?
Kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verdrietig dat mijn lokale Chinees gestopt is
Steeds minder Chin. Ind. Spec. Rest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren de honden in de buurt op?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf maken, half dood varken in de oven, behanglijm erover, wat rode kleurstof en klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er uit als een grote bol mozzarellaquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister een reuzenbovist gezien, daar in Alphen waar de koeien loslopen over het fietspad.
Je verwacht niet zoveel paddenstoelen in de zomer, maar toch al aardig wat gezien dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |