Ik krijg serieus zo'n e-mail van mijn dierenarts en ik vind dat zo schattig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Skyline heeft om 10.00 uur een afspraak bij de dierenarts.”
Honden ook, had ooit een hond en die heette officieel, Koning Woudrinus van het Groene Hofje de Belgerac IVquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie naam voor een renpaard
Die hebben altijd van die belachelijke namen.
quote:
2028?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn eerste vrije zaterdag, zonder sociale dingen is 15 november, waarbij 22 en 29 november al bezet zijn.![]()
Maar het zijn wel allemaal leuke dingen
Roepnaam: Henk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden ook, had ooit een hond en die heette officieel, Koning Woudrinus van het Groene Hofje de Belgerac IV
_!
quote:
Vetpoemel.quote:
Ik wil dit voor de Budabolidequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg serieus zo'n e-mail van mijn dierenarts en ik vind dat zo schattig.
Dus dan krijg ik een e-mail met als onderwerp: "Wattenschijfjes afspraak met de dierenarts, bla bla bla."
Begrijpelijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de Budabolide
Bekt wel praktischer dan 370Z of 240SXquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Skyline heeft om 10.00 uur een afspraak bij de dierenarts.”
Of dat ze in het ziekenhuis omroepen, "Mijnheer Budapestenaar, uw bent aan de beurt bij de uroloog"quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de Budabolide
Doen ze dat niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat ze in het ziekenhuis omroepen, "Mijnheer Budapestenaar, uw bent aan de beurt bij de uroloog"
“Volgt u route Geslachtsziekte en meldt u daar bij de balie.”quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat ze in het ziekenhuis omroepen, "Mijnheer Budapestenaar, uw bent aan de beurt bij de uroloog"
Ik moest een keer een potje intiem lichaamsvocht inleveren in het ziekenhuis, sta je daar toch aan de balie zo'n meisje aan te staren en helemaal niets zeggen voelt ook zo raar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Volgt u route Geslachtsziekte en meldt u daar bij de balie.”
Leven is nu eenmaal lijden, US.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mannen hebben het ook af en toe zwaar
Heb je toen gezegd dat de inhoud van het potje zo sterk is dat ze alleen al van kijken zwanger wordt van een drieling?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest een keer een potje intiem lichaamsvocht inleveren in het ziekenhuis, sta je daar toch aan de balie zo'n meisje aan te staren en helemaal niets zeggen voelt ook zo raar.
Tikje vroeg nog hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb hier zin in.
Ik mompelde iets van, "voorzichtig mee zijn he, zijn allemaal van deze knappe boy en ze kunnen nog bijten"quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je toen gezegd dat de inhoud van het potje zo sterk is dat ze alleen al van kijken zwanger wordt van een drieling?
Bepaal ik zelf welquote:
"Laatste haartjes wegbranden"quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier zin in.
quote:
quote:
Zo'n gaatjesprikker heb jij zeker gewoon in de keukenla liggenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier zin in.
Vorken? Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n gaatjesprikker heb jij zeker gewoon in de keukenla liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |