Met een Windows XP screensaverquote:
Ik wilde het niet te laat maken, dus die ga ik overslaan, sorry.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Mocht u nog suggesties hebben voor een afterparty mag u ze onder de deur schuiven!
Bring back the screensaverquote:
Ja, ze stonden weliswaar niet in de finale maar ik kon deze geweldige inzending van ons niet zonder puntern achter laten.quote:
Ik heb de helft gemist.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:06 schreef Sableheart het volgende:
@:ESF1Gamer @:H_T komen er van jullie nog scores, of mag ik het resultaat van de eurovisieforumjury op gaan maken?
Ik stuur niks inquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:06 schreef Sableheart het volgende:
@:ESF1Gamer @:H_T komen er van jullie nog scores, of mag ik het resultaat van de eurovisieforumjury op gaan maken?
Georgie mocht niet meedoen. Om een of andere reden wilde Georgie een lied insturen met de titel "We don't wanna put in" and de EBU vond dat politiek.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
De russen kunnen wel een show neerzetten.
Vergeleken met Johnny Logan zien we hem inderdaad maar erg weinigquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Mocht u dit nou een leuke winnaar vinden, hij is in december te bewonderen bij het Grote Songfestivalfeest. Een van de weinige keren dat hij nog iets met het ESF doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |