Dat was van 8 uren eerderquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
je stond toch bovenaan het lijstje mentions?
Ik wil 5 minuten van tevoren warningquote:
Russische roebels en een kunstschaatser.quote:
Boycot van glitterpakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:12 schreef sportfreak het volgende:
Geen Nederland?![]()
Oh, wacht, dat komt natuurlijk door die boycot.
bedankt, je houdt je aan je belofte!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook deze artiesten niet...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Ah, ondanks Rusland wel een goede reden om 2009 te kijken.
Ik zie Israel een nummer als dit niet meer zo snel sturen.
quote:In February 2025, Noa and Mira Awad performed at the first night of the Italian Sanremo Music Festival with a cover of "Imagine", addressing the Gaza war.
Dabennik!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Hey we hebben een 5de kijker. Welkom! Wees niet verlegen om jezelf voor te stellen
Wilde ik net een kaasje pakken, haal je de plank weg en zet je er een andere neer.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasplankje helemaal vergeten!
Ja het moest wel franse kaas zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wilde ik net een kaasje pakken, haal je de plank weg en zet je er een andere neer.
Had dit nummer 15 jaar later ingestuurd en je zou (zeker als je Zweden heet) ermee winnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Opera invloeden. Gaat het vast goed doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |