Je zou hun supporters eens moeten zien online. Dan piep je wel anders.quote:Op maandag 1 september 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ze inmiddels juist best potentie hebben met de groei van Nijmegen, het verdwijnen van Vitesse en zo'n 6.000 mensen op de wachtlijst voor een seizoenskaart. Dat ze die groei mede te danken hebben aan een echte supporter met geld is in Arnhem ongetwijfeld jaloersmakend.
Ze hebben er ook nog nooit zo hoog van de toren geblazen.
Als je dat als de maatstaf der dingen neemt heb je sowieso een zwaar leven.quote:Op maandag 1 september 2025 15:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je zou hun supporters eens moeten zien online. Dan piep je wel anders.
Uitspraak is woensdag 12.00 uur.quote:Op maandag 1 september 2025 17:04 schreef Makamba_ het volgende:
Ondertussen is het hoger beroep al enige tijd bezig.
https://www.gld.nl/sport/(...)se-tegen-knvb-begint
Wie is dat en wat heeft hij met Vitesse te maken?quote:Op maandag 1 september 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Rosmalen was vroeger leuk, nu al jaren last van zelfoverschatting.
Dat het een Arnhemmer is. Niet gehinderd door enige kennis staan de meest hilarische dingen in dit topic.quote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wie is dat en wat heeft hij met Vitesse te maken?
quote:Op maandag 1 september 2025 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uitspraak is woensdag 12.00 uur.
Dat is een mening. Van Roosmalen & Groenteman en Van Roosmalen op reportagequote:Op maandag 1 september 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Rosmalen was vroeger leuk, nu al jaren last van zelfoverschatting.
Wat een geld verbranding.quote:Op maandag 1 september 2025 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uitspraak is woensdag 12.00 uur.
Maar zeggen dat NEC potentie heeft nadat iemand er tig miljoen tegenaan gesmeten heeft vind ik nou niet echt snugger. Als je nu het geld dat in NEC is gestoken in elke willekeurige andere club had gestoken dan had daar ook ineens een hele hoop potentie in gezeten. Dat zegt niets over wat die club voor potentie heeft wanneer die suikeroom er op een dag mee op houdt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat als de maatstaf der dingen neemt heb je sowieso een zwaar leven.
Als je nu het geld dat in NEC is gestoken in elke willekeurige andere club had gestoken dan had daar ook ineens een hele hoop potentiequote:Op maandag 1 september 2025 20:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar zeggen dat NEC potentie heeft nadat iemand er tig miljoen tegenaan gesmeten heeft vind ik nou niet echt snugger. Als je nu het geld dat in NEC is gestoken in elke willekeurige andere club had gestoken dan had daar ook ineens een hele hoop potentie in gezeten. Dat zegt niets over wat die club voor potentie heeft wanneer die suikeroom er op een dag mee op houdt.
Het doel van die Boekhoorn is nou juist dat het zelfredzaam wordt en dat lukt ze de afgelopen seizoenen best aardig met die miljoenenverkopenquote:Op maandag 1 september 2025 20:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar zeggen dat NEC potentie heeft nadat iemand er tig miljoen tegenaan gesmeten heeft vind ik nou niet echt snugger. Als je nu het geld dat in NEC is gestoken in elke willekeurige andere club had gestoken dan had daar ook ineens een hele hoop potentie in gezeten. Dat zegt niets over wat die club voor potentie heeft wanneer die suikeroom er op een dag mee op houdt.
Oh, er wordt op Velpenaar Marcel van Roosmalen gedoeld. Excuseer.quote:Op maandag 1 september 2025 18:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat het een Arnhemmer is. Niet gehinderd door enige kennis staan de meest hilarische dingen in dit topic.
Van Roosmalen is gewoon geboren in Arnhem hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 21:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Oh, er wordt op Velpenaar Marcel van Roosmalen gedoeld. Excuseer.
Dan snap je er weinig van. Ik zeg alleen dat als je maar genoeg geld in een club stopt het publiek vanzelf komt. Dat geldt zelfs voor TSG Hoffenheim uit een dorp van 3.000 inwoners. Daar kunnen ze een stadion bouwen waar 10 keer het dorp in past.quote:Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je nu het geld dat in NEC is gestoken in elke willekeurige andere club had gestoken dan had daar ook ineens een hele hoop potentie
Hier beaam je letterlijk dat NEC potentie heeft.
En jij denkt dat ze dat kunnen volhouden als hij er vanaf vandaag geen cent meer in stopt?quote:Op maandag 1 september 2025 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het doel van die Boekhoorn is nou juist dat het zelfredzaam wordt en dat lukt ze de afgelopen seizoenen best aardig met die miljoenenverkopen
Dat is al meer visie dan de afgelopen 25 jaar in Arnhem.
Hoffenheim speelt al 8 jaar onafgebroken in de Bundesliga? En je noemt zelfs het publiek, snap je zelf wel wat potentie betekend?quote:Op maandag 1 september 2025 21:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan snap je er weinig van. Ik zeg alleen dat als je maar genoeg geld in een club stopt het publiek vanzelf komt. Dat geldt zelfs voor TSG Hoffenheim uit een dorp van 3.000 inwoners. Daar kunnen ze een stadion bouwen waar 10 keer het dorp in past.
Lees je wel wat ik schrijf? Of is dat te moeilijk? Ik heb het over een dorp van 3.000 inwoners. Dat dorp heeft géén enkele potentie. Nul, nada. Totdat een multimiljardair een honderden miljoenen in ging pompen. Dat noem ik in elk geval geen ‘potentie’. Dat noem ik succes kopen. Op succes komen altijd mensen af, als bromvliegen op een verse drop. Maar dat is voor mij geen enkel bewijs van potentie. Als dat woord in jouw vocabulaire iets anders betekent dan praten we langs elkaar heen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoffenheim speelt al 8 jaar onafgebroken in de Bundesliga? En je noemt zelfs het publiek, snap je zelf wel wat potentie betekend?
Dat is het mooie van een steenrijke supporter aan het roer, hij doet het niet uit winstbejag.quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat kunnen volhouden als hij er vanaf vandaag geen cent meer in stopt?
Dat was de stelling toch ook helemaal niet?quote:Op maandag 1 september 2025 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een steenrijke supporter aan het roer, hij doet het niet uit winstbejag.
Bromvliegen komen niet op verse drop af.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf? Of is dat te moeilijk? Ik heb het over een dorp van 3.000 inwoners. Dat dorp heeft géén enkele potentie. Nul, nada. Totdat een multimiljardair een honderden miljoenen in ging pompen. Dat noem ik in elk geval geen ‘potentie’. Dat noem ik succes kopen. Op succes komen altijd mensen af, als bromvliegen op een verse drop. Maar dat is voor mij geen enkel bewijs van potentie. Als dat woord in jouw vocabulaire iets anders betekent dan praten we langs elkaar heen.
Je bent gewoon heel boos op investeerders zonder winstoogmerk. Snap dat het oneerlijk voelt maar een club met zo'n investeerder heeft gewoon potentie.quote:Op maandag 1 september 2025 22:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was de stelling toch ook helemaal niet?
Als ze straks dat stadion hebben uitgebreid en structureel winst draaien trekt hij zijn handen eraf heeft hij meermaals gezegd, je zou kunnen zeggen dat de potentie op dat moment volledig benut wordtquote:Op maandag 1 september 2025 22:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was de stelling toch ook helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |