Alsof alle dates op relaties uit moeten draaien.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:29 schreef MultiBanaan het volgende:
Als ik een date zou hebben met een OF "content creator", en ik kom er tegen de date achter dat ze dat is, dan kan het vanaf dat moment niet meer serieus worden. Misschien nog leuk om een beetje voor de lol te daten, maar dan wordt je in mn brein gevlagd als geen relatie materiaal.
Dat is meer een inkomst.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof alle dates op relaties uit moeten draaien.
Snoeihard in de kont neuken kan toch ook gewoon een uitkomst zijn?
Hij bedoelt 'adult content '.quote:
Ohhhh, dus als je je poes op internet gooit dan is er ook de een op een relatie dat je je ook voor geld laat neuken. Zelfs al ben je nog maagd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee een adult creater is een hoer
Ik gaf alleen aan wat TS zeiquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:52 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ohhhh, dus als je je poes op internet gooit dan is er ook de een op een relatie dat je je ook voor geld laat neuken. Zelfs al ben je nog maagd.
Dankje. Weer wat geleerd 🤓
Lijkt me wel een leuk circuit om je in te begeven. Good 4 you makker!quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:57 schreef Durmada het volgende:
Ik sta op redelijk wat filmpjes van OF-modellen. Wel vooral in Midden- en Zuid Amerika en enkele in Oost-Europa. Blijkbaar vinden ze dat ik er goed in ben, ik vraag er ook niks voor. Maar wel altijd oprecht heel spannende ervaringen, totaal geen hoerbeleving.
Het is niet alsof het een heel circuit is, maar meer iets wat je op reis meemaakt. In Nederland laat ik dat volledig schieten, dat zijn ook vaak wat goedkopere dames die zich in die wereld bevinden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk circuit om je in te begeven. Good 4 you makker!
Kun je daar mooi een cursus Nederlands van kopenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:27 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben een penismodel en het betaald behoorlijk goed
Hoeft zeker niet, en dat gaat deze ook zeker niet doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof alle dates op relaties uit moeten draaien.
Snoeihard in de kont neuken kan toch ook gewoon een uitkomst zijn?
Ik geloof er geen reet van maar we spelen mee. Hoe kom je in dat circuit terecht?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is niet alsof het een heel circuit is, maar meer iets wat je op reis meemaakt. In Nederland laat ik dat volledig schieten, dat zijn ook vaak wat goedkopere dames die zich in die wereld bevinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |