Door de sterk gestegen vraag naar koffie in China en Azië heeft Nestle geen reden meer voor zulk soort aanbiedingen. De prijs is in Nederland sterk gestegen en als minder Nederlanders daarom hun koffie willen kopen, dan verkopen ze het gewoon elders voor die prijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Geen idee of dit het goede subforum is, maar vooruit;
Ik ben al jaren fijnproever van de Nescafé Gold oploskoffies met smaakjes (caramel, amaretto etc) en kocht het altijd in de aanbieding.
Sinds een half jaar is het nérgens meer in de aanbieding, niet bij de supermarkten, niet bij het Kruidvat, gewoon nergens..
Iemand een idee waardoor dit komt?
Andere merken oploskoffie proberen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Geen idee of dit het goede subforum is, maar vooruit;
Ik ben al jaren fijnproever van de Nescafé Gold oploskoffies met smaakjes (caramel, amaretto etc) en kocht het altijd in de aanbieding.
Sinds een half jaar is het nérgens meer in de aanbieding, niet bij de supermarkten, niet bij het Kruidvat, gewoon nergens..
Iemand een idee waardoor dit komt?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Door de sterk gestegen vraag naar koffie in China en Azië heeft Nestle geen reden meer voor zulk soort aanbiedingen. De prijs is in Nederland sterk gestegen en als minder Nederlanders daarom hun koffie willen kopen, dan verkopen ze het gewoon elders voor die prijs.
Dit kun je nauwelijks koffie noemen, het is poeder met héél veel suikerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Andere merken oploskoffie proberen?
Het is een derde wereld product he, en daar rommelt het nogal. De plaatselijke koffieboeren willen ook wel eens geld voor hun waar krijgen.
Je kunt overstappen op snelfiltermaling. Is naar mijn mening veel lekkerder.
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Ik heb oploskoffie nooit lekker gevonden. Veel te bitter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:44 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je nauwelijks koffie noemen, het is poeder met héél veel suikerDus het lijkt me sterk dat het aan de dure koffiebonen ligt..
Andere merken zijn lang zo lekker niet. Ik drink het als extraatje, ik heb gewoon een volautomaat met koffiebonen ;-)
Jij denkt aan dit;quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Ik heb oploskoffie nooit lekker gevonden. Veel te bitter.
Ik dacht ook aan die 1e. Dan klopt mijn post inderdaad niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Jij denkt aan dit;
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat;
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |