abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218459274
Geen idee of dit het goede subforum is, maar vooruit;

Ik ben al jaren fijnproever van de Nescafé Gold oploskoffies met smaakjes (caramel, amaretto etc) en kocht het altijd in de aanbieding.
Sinds een half jaar is het nérgens meer in de aanbieding, niet bij de supermarkten, niet bij het Kruidvat, gewoon nergens..

Iemand een idee waardoor dit komt?

Edit;

Ik bedoel deze doosjes;

[ Bericht 14% gewijzigd door PoesInDoos op 10-08-2025 16:37:25 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218459643
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:12 schreef PoesInDoos het volgende:

Ik ben al jaren fijnproever van de Nescafé Gold oploskoffies met smaakjes (caramel, amaretto etc) en kocht het altijd in de aanbieding.
Sinds een half jaar is het nérgens meer in de aanbieding, niet bij de supermarkten, niet bij het Kruidvat, gewoon nergens..

Door de sterk gestegen vraag naar koffie in China en Azië heeft Nestle geen reden meer voor zulk soort aanbiedingen. De prijs is in Nederland sterk gestegen en als minder Nederlanders daarom hun koffie willen kopen, dan verkopen ze het gewoon elders voor die prijs.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218459971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:12 schreef PoesInDoos het volgende:

Andere merken oploskoffie proberen?
Het is een derde wereld product he, en daar rommelt het nogal. De plaatselijke koffieboeren willen ook wel eens geld voor hun waar krijgen.

Je kunt overstappen op snelfiltermaling. Is naar mijn mening veel lekkerder.
pi_218460589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Door de sterk gestegen vraag naar koffie in China en Azië heeft Nestle geen reden meer voor zulk soort aanbiedingen. De prijs is in Nederland sterk gestegen en als minder Nederlanders daarom hun koffie willen kopen, dan verkopen ze het gewoon elders voor die prijs.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Andere merken oploskoffie proberen?
Het is een derde wereld product he, en daar rommelt het nogal. De plaatselijke koffieboeren willen ook wel eens geld voor hun waar krijgen.

Je kunt overstappen op snelfiltermaling. Is naar mijn mening veel lekkerder.
Dit kun je nauwelijks koffie noemen, het is poeder met héél veel suiker :D Dus het lijkt me sterk dat het aan de dure koffiebonen ligt..

Andere merken zijn lang zo lekker niet. Ik drink het als extraatje, ik heb gewoon een volautomaat met koffiebonen ;-)
pi_218460615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:44 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
[..]
Dit kun je nauwelijks koffie noemen, het is poeder met héél veel suiker :D Dus het lijkt me sterk dat het aan de dure koffiebonen ligt..

Andere merken zijn lang zo lekker niet. Ik drink het als extraatje, ik heb gewoon een volautomaat met koffiebonen ;-)
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Ik heb oploskoffie nooit lekker gevonden. Veel te bitter.
pi_218460626
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Ik heb oploskoffie nooit lekker gevonden. Veel te bitter.
Jij denkt aan dit;

Ik bedoel dat;

pi_218460884
Mijn partner had hetzelfde probleem en is overgestapt naar de zak instantcappuccino van de lidl.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218469675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Jij denkt aan dit;
[ afbeelding ]

Ik bedoel dat;

[ afbeelding ]
Ik dacht ook aan die 1e. Dan klopt mijn post inderdaad niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')