abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218461206
quote:
Wat een verrijking voor het leven, dit soort video' s. Vooral die pluche hont doet t 'em.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218461576
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Wat een verrijking voor het leven, dit soort video' s. Vooral die pluche hont doet t 'em.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef je de serie zeker niet terug te kijken? ;) :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:33:27 #28
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218461799
Hij lijkt een beetje op een mongooltje die zijn levensverwachting ver overleefd heeft.

Ze noemen hem geloof ik ook wel de nieuwe Rene le Blanc. Erg vol van zichzelf.

Verder ken ik hem niet dus zal niet oordelen _O_
pi_218461825
Van Barneveld heten en dan uit Tiel komen, wat een oplichting dit. :(
pi_218463279
ik dacht dat het om de darter ging
pi_218731118
quote:
84s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:55 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
In die tijd werd hij flink uitgelachen hier op FOK! En dat is ook zeker niet onterecht als je die video bekijkt. Wat mij betreft viel hij in een rijtje met Rapper Sjors, André Pronk e.d.

Maar nu is hij dus een serieuze volksartiest geworden. En dan zeker niet zoals Zanger Rinus, een zingende meme. Laatst was ik in Tiel en daar hingen posters voor een groot zomerfeest. Rutger stond fier bovenaan, terwijl daar toch ook een aantal landelijke artiesten kwamen. Respect voor Rutger hoe hij zich heeft opgewerkt! ^O^
Best wel knap van hem ja, want z'n kop heeft hij niet echt mee om het zacht uit te drukken.
pi_218731160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Best wel knap van hem ja, want z'n kop heeft hij niet echt mee om het zacht uit te drukken.
Nou....
Andere artiesten wel dan?
:')
pi_218731169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:14 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nou....
Andere artiesten wel dan?
:')
Niet zo erg als deze. Qua kop en voorkomen was hij wel voorbestemd voor iets a la Zanger Rinus. Hij kijkt scheel, jampotglazen, rare wenkbrauwen, rare mond en scheve bek en dan ook nog een dikke pens terwijl hij pas in de 30 is.
pi_218731175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Niet zo erg als deze. Qua kop en voorkomen was hij wel voorbestemd voor iets a la Zanger Rinus. Hij kijkt scheel, jampotglazen, rare wenkbrauwen, rare mond en scheve bek en dan ook nog een dikke pens terwijl hij pas in de 30 is.
_O-
pi_218731223
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218731243
@Werkman moeten we even intaggen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')