Ik kan in de woonkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben geborenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelderland ben ik dan weer geboren. Komt wel dichtbij zo.
Ik kan in de slaapkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben verwekt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan in de woonkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben geboren
Was je erbij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan in de slaapkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben verwekt.
quote:
Naar Thailand?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Karzai heeft een lange vakantie cadeau gekregen van FOK!
Ik woon praktisch in mn oude school.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste oude middelbare school is er ook al een jaar of twintig niet meer. Het gebouw van middelbare school nummer 2 staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt voor educatieve doeleinden..
Die school staat trouwens een steenworp van hier vandaan. Gisteren moest ik ook weer in de straat bezorgen...
Niet zo heel vreemd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De mavo waar ik op zat is er ook niet meer. Leuke school was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste oude middelbare school is er ook al een jaar of twintig niet meer. Het gebouw van middelbare school nummer 2 staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt voor educatieve doeleinden..
Die school staat trouwens een steenworp van hier vandaan. Gisteren moest ik ook weer in de straat bezorgen...
Beide scholen waren voor mij wel prima. Mijn tekenlerares van die eerste school werkt nu als vrijwilliger op de kunst dagbestedingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De mavo waar ik op zat is er ook niet meer. Leuke school was dat
De maatschappij wordt softquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mijmeren over je moordplannen. Moet kunnen.
Niet iedereen heeft een toffe moeder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mijmeren over je moordplannen. Moet kunnen.
Ik zou het niet zo snel doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook mooi deze tijd van het jaar.
Wat heeft hij gedaan? Had hij weer een aanval?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |