Iets meer dan een uur nog..quote:
En dan moet ik naar mijn werkquote:
Over een maand is het dan donker denk ik.quote:
Ik heb zowel een fietslampje als koplampen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Over een maand is het dan donker denk ik.
Oh wat gaaf! Het was een bekende verschijning in Amsterdam.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:55 schreef Soury het volgende:
Ahhhh...........@:tonja @:pullup
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goede verlichting is wel belangrijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zowel een fietslampje als koplampen.
Vanavond op de fiets naar het werk, morgen met de auto naar het werk
Maar uh, kijk je wel?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
Geen airco hier helaas.
Maar is toch maar een paar dagen per jaar dat zingen we wel uit
Nee, niet mijn favo sportquote:
de hockeymeisjes zijn NIET jouw favo sport?quote:
De mijne ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
de hockeymeisjes zijn NIET jouw favo sport?
Dude
Dat is vooral omdat ze geen plastickwaakje hebben hequote:
Niert echt nee. Het is best beroerd in beeld gebracht ook ( heb net even lopen kijken maar wie verzint de kleur van dat veld ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
de hockeymeisjes zijn NIET jouw favo sport?
Dude
Nog niet, vanochtend wel onderzoek gehad. Over 1,5 week moet ik weer langskomen. Maar of dat voor een correctie is weet ik nog niet.quote:
Mooi blauw is ook lelijk?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Niert echt nee. Het is best beroerd in beeld gebracht ook ( heb net even lopen kijken maar wie verzint de kleur van dat veld ook)
Laat ze dat dan eens goed communiceren wanneer wat etc ...quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, vanochtend wel onderzoek gehad. Over 1,5 week moet ik weer langskomen. Maar of dat voor een correctie is weet ik nog niet.
Ik snap ook niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon netter communiceren/overleggen met eendquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dat dan eens goed communiceren wanneer wat etc ...
Binnenkort wel weer verlof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen die doktoren eigenlijk met eendjequote:Op maandag 11 augustus 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dubbele spoiler om deze, want ...........
Arme eend![]()
![]()
En waarom staat dit gewoon tussen de fokafbeeldingen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Duitsers kan het nooit teveel goals zijnquote:
T was wel heel makkelijk dit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tegen Duitsers kan het nooit teveel goals zijn
Die informatie heeft het ziekenhuis naar mij thuis gestuurd. Aanstaande donderdag mag ik weer naar huis toe. Dan zit mijn taak er hier weer erop.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dat dan eens goed communiceren wanneer wat etc ...
Binnenkort wel weer verlof?
Blijft dus moeilijk gewoon in woorden iets zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die informatie heeft het ziekenhuis naar mij thuis gestuurd. Aanstaande donderdag mag ik weer naar huis toe. Dan zit mijn taak er hier weer erop.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft dus moeilijk gewoon in woorden iets zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |