Ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb in een paar dagen 7 muizen gevangen. Vieze kutbeesten
Niet heel spannend, stuk gefietst naar Haarlem en naar het Stedelijk museum geweest. Ik heb nog vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weinig spannende meegemaakt vandaag.
En jij dan?
Nee. Ik gebruik ouderwetse klemmen.quote:
Hier ook nog vakantie...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet heel spannend, stuk gefietst naar Haarlem en naar het Stedelijk museum geweest. Ik heb nog vakantie
Werkt dat goed genoeg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik gebruik ouderwetse klemmen.
Met goeie kaas werkt dat vast wel.quote:
Ik heb het al onder controle, denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Wellicht een kat nemen?Of is dat geen optie?
Zal je net zien dat die muizen van Domni alleen Brie blievenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met goeie kaas werkt dat vast wel.
Het werkt matig. Ze lopen er vaak omheen.quote:
Das wel balen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het werkt matig. Ze lopen er vaak omheen.
Ik heb ook twee vallen waar je ze levend mee kan vangen. Dat werkt tot nu toe helemaal niet.
Gif mag zeker niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het werkt matig. Ze lopen er vaak omheen.
Ik heb ook twee vallen waar je ze levend mee kan vangen. Dat werkt tot nu toe helemaal niet.
Goudse kaas met pindakaas eropquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal je net zien dat die muizen van Domni alleen Brie blieven
Kijk daar heb je het alquote:
Gif mag nog wel. Dat heb ik ook: vier lokdozen met giftige graankorrels erin. Ik weet niet of die effect hebben gehad. Ik heb nog niet in die doosjes gekeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gif mag zeker niet meer.
Vroeger hadden we wel van die korrels.
Voor mij was het ook jaren geleden. Maar vorige week opeens een invasie en een ravage…quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef pullup het volgende:
Lang geleden gelukkig dat ik muizen had, in mijn oude huis kwamen ze nog wel eens langs maar dat was 4 hoog en blijkbaar was dat toch wat hoog voor een invasie
Alleen als het echt uit de hand escaleert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel balen ja.
En een prof inhuren?
Met gif vind je ze meestal niet meer. Maar werkt vaak wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gif mag nog wel. Dat heb ik ook: vier lokdozen met giftige graankorrels erin. Ik weet niet of die effect hebben gehad. Ik heb nog niet in die doosjes gekeken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Enige keer dat ik een muis vond was bijna de laatste dag van mijn oma
Daarom heb ik liever klemmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met gif vind je ze meestal niet meer. Maar werkt vaak wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |