“Lekker in de kring zitten”quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
Verplicht gezellig doen, familie bezoeken....
Wie verplicht je dat dan? Jijzelf?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
Jij klinkt als een gezellige zure oude man, zal wel een enorm festijn zijn als jij aanschuiftquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
nee hoor, ben je nooit volwassen geworden ofzo en nee leren zeggen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
sowieso mensen die menen verstand van muziek te hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:50 schreef Haags het volgende:
Die geile top 2000 daarna is nog velen malen erger. Mensen die ineens menen verstand van muziek te hebben
Ik kan het erg aanbevelen om niet aan verplichtingen mee te doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga morgen even kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:30 schreef Donna het volgende:
De kerstballen liggen weer bij de Action!
Ik kreeg een foto van een vriendin. Heb super mooie glazen ballen alweer gespot. Ga vanmiddag ook kijken!quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken.Zag ook leuke beeldjes van The Grinch voorbij komen.
Wel een beetje vroeg maar ja als je voor het leuke komt moet je er toch op tijd bij zijn.
Ik heb niet heel veel ruimte voor allemaal troep dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto van een vriendin. Heb super mooie glazen ballen alweer gespot. Ga vanmiddag ook kijken!
Oehhh das ook super leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel ruimte voor allemaal troep dus dat scheelt weer.Maar ik heb wel sinds begin dit jaar vensterbank in de keuken en daar kan ik natuurlijk wel allemaal zooi opzetten.
Wel een beetje aan de late kant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zal morgen dan alvast maar de boom klaarzetten
10 Miljoen keer Mariah Carey en Wham. Ik snap niet dat niet iedereen daar gillend gek van wordt, hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zag ze bij Intratuin al opbouwen ❤️quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:27 schreef TLC het volgende:
De eerste Kerstshows in de tuincentra beginnen al deze week![]()
Ik doe er normaal ook niet echt iets aan maar ze hebben dit jaar bij de Action hele leuke beeldjes van The Grinch.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:34 schreef roos94 het volgende:
ik vind kerst leuk, maar die decoraties/ troep komt mijn huis niet in. vanaf oktober staat hier wel christmas radio op repeat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |