SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wanneer wel een gratis plastic tas?
Er zijn enkele situaties waarin consumenten wel een gratis plastic tas krijgen. U krijgt wel een gratis plastic tas als het nodig is om:
losse voedingsmiddelen te beschermen tegen vuil en ziekteverwekkers;
lekvocht van rauwe vis, rauw vlees of rauw gevogelte uit niet afgesloten verpakking af te vangen;
verspilling van voedsel tegen te gaan;
taxfree gekochte vloeistoffen, spuitbussen en gels (bijvoorbeeld op Schiphol) in een tas te sealen.
ILT houdt toezichtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De Dirk hier heeft wel als enige super nog een rol plastic zakjes bij de AGFUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou ik kreeg er een hoor! En dat was niet om de varkensworst te beschermen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer wel een gratis plastic tas?
Er zijn enkele situaties waarin consumenten wel een gratis plastic tas krijgen. U krijgt wel een gratis plastic tas als het nodig is om:
losse voedingsmiddelen te beschermen tegen vuil en ziekteverwekkers;
lekvocht van rauwe vis, rauw vlees of rauw gevogelte uit niet afgesloten verpakking af te vangen;
verspilling van voedsel tegen te gaan;
taxfree gekochte vloeistoffen, spuitbussen en gels (bijvoorbeeld op Schiphol) in een tas te sealen.
ILT houdt toezichtAl ging die wel in dezelfde tas toen ik die kocht bij een andere zaak
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik had even een wtf momentje. Maar op de andere lijst dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oooooeeeeeh freshfruit ingehaald🐙![]()
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had even een wtf momentje. Maar op de andere lijst dus.![]()
Sorry
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wake upDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Bedtijd denk ik.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: