SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Hey GGik ging door het slotje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou, kan je zeggen laatste vakantie een burger gegeten in een Irish Pub in Thailand. Sow dat was pas echt een burger, op bord aangeleverd met alleen blaadje sla, dun komkommer plakje en tomaten plakje. En wel echte kaas eroverheen. Beste burger ooit gegeten, saus kon je er zelf op doen. Heb zonder saus opgegeten zo sappig en lekker dat vlees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Maar ja, ik ben ook niet zo'n fijnproeverMcDonald's
Lach met een schone bips![]()
snap het principe maar ben gewend dat de hold iets van 30 euro isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ben je dat geld kwijt. Simpel als dat. En je kunt het er mee oneens zijn, maar dan geen tafel misschien als het vol is.
is ook al genoeg stok achter de deur
het is wel japans frans, ik ben nieuwsgierigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, overkomt mij eigenlijk zeldenquote:
Hey LYLTquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is blauw, kon altijd al.![]()
Waarschijnlijk populaire plek, ja dan kunnen ze vragen wat ze willen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snap het principe maar ben gewend dat de hold iets van 30 euro is
is ook al genoeg stok achter de deur
het is wel japans frans, ik ben nieuwsgierigLach met een schone bips![]()
ze zitten voor de komende 3 weken in ieder geval vol dus jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk populaire plek, ja dan kunnen ze vragen wat ze willen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Hoi Dottiequote:Ik dacht vanavond weer even langs komen hier
Hoe gaat met jou?
Lach met een schone bips![]()
Da's waar ja....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, overkomt mij eigenlijk zelden
How can I make this topic about me?![]()
heb wat plekjes in ghent in ieder geval aangekruist, zal wel goed komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gezellig, lang niet gezien. Hier alles okidoki. Bij jou ook hoop ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi DottieIk dacht vanavond weer even langs komen hier
Hoe gaat met jou?
quote:
quote:
Hey Vinoquote:
weet niet of ik dat wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Gentse Waterzooi moet je natuurlijk ook proberen![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: