Het wordt morgen 26 gradenquote:
Oh dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best groot
En later 35 gradenquote:
Vroeg ze niet wat je bij de chinees had gehaald?quote:
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Saharaquote:
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.quote:
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Van je kaneelstokjequote:
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Ik wilde dit ook posten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.
Dr_MelkFlesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?
Alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mattie komt zo langs met gebakken banaan
Ja, zwembad is readyquote:
Oeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mattie komt zo langs met gebakken banaan
25+ graden dan ga ik me overdag niet teveel inspannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Sahara
Nou, ik woon daar ook en dat mag hier gewoon. Weet niet in welk stuk afgebakend BB hij woontquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom eraan.quote:
Gewoon een beetje gek doen, volgende week wordt het alleen nog maar warmerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25+ graden dan ga ik me overdag niet teveel inspannen.
Ik krijg er ook weer trek inquote:
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gek doen, volgende week wordt het alleen nog maar warmer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |