www.negertehuur.nlquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een worden met gebakken banaan
Eigen gare Appstore waar alle data van Fles naartoe gelekt kan worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
uitgaande dattie een android phone heeft.. lijkt dat erg onwaarschijnlijk?
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet als je android ofzo update?
16 komt er aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.
Wat is current? 15 of zo?
Straks ben je al je geld en al je vriendinnen kwijt dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.
Wat is current? 15 of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik eet geen konijn met kerst, dus vraag het een ander.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eten we dan wel konijnen met Kerstmis en geen katten?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarKindereten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkoop is altijd duurkoop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"komoot has stopped"
Restart
"komoot keeps stopping"
Send feedback
Dit gaat morgen weer fijn de hele ochtend kosten om de hele bloedhoerenzooi terug te draaien.
Zielig gedoe. Alsof hij daar wakker van ligt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Antonie Kamerling grapje weggemod @:haags
Nee. Vanavond nog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat morgen weer fijn de hele ochtend kosten om de hele bloedhoerenzooi terug te draaien.
Zou hem morgen weer retour afzender doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"komoot has stopped"
Restart
"komoot keeps stopping"
Send feedback
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Een Afrikaans kindje kan drie maanden leven van 60 euro.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Jammer dan, was toch maar 6 tientjes.
Interesseert me geen reet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Afrikaans kindje kan drie maanden leven van 60 euro.
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarPizza gyros klinkt zo gek nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wilde hem er over bellen, maar helaas gelijk ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Alsof hij daar wakker van ligt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
179 stapjes.Koelkast en terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna 7k, 2 weizenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
10.738 stapjes, chinees op, geen bier, vanochtend alweer een muntje gevonden. Nuttige werkjes gewerkt, op tijd naar bed![]()
En die zes tientjes had ik anders aan eoa flutbiljetje uitgegeven. Het is een mooie dag
Postbezorger kan ook nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of je bent werkeloos, of order picker
Geen van beiden. U wint de telefoon van @Dr_Flashquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of je bent werkeloos, of order picker
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er ontbreekt inderdaad de Boedapest Pannenkoek.quote:
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Dat wordt een kletsnat ding, aangezien goulash in Hongarije soep is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er ontbreekt inderdaad de Boedapest Pannenkoek.
Die moet dan wel met goulashtopping zijn...
Weet ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een kletsnat ding, aangezien goulash in Hongarije soep is.
Leek mij ook al niet lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Vlammetjes-salade van Johma is goor.
Klinkt ook al een beetje als frikadellensap met koolzuur, rabarberijs of beverbiefstuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag het laatst eens staan, maar kan het dus ook laten staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zo nog mensen de les lezen in POL of kruip je meteen op Vlinder?
Of tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zo nog mensen de les lezen in POL of kruip je meteen op Vlinder?
Ik kreeg het gratis met zo’n kraskaart van AH, maar het is geen aanrader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag het laatst eens staan, maar kan het dus ook laten staan.
vertel........quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan maar een ban...
Hypocriet dom kutvolk
Spruitjes salade had gewoon die wedstrijd moeten winnen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga Lord of the Rings kijken met Vlinder
Iewquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spruitjes salade had gewoon die wedstrijd moeten winnen....
Ze is mijn Galadrielquote:
We richten gewoon het Koningrijk van Brabant op en zullen de boel eens goed regelen hier voor de mense.quote:
kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We richten gewoon het Koningrijk van Brabant op en zullen de boel eens goed regelen hier voor de mense.
Alle moslims terug naar Antarctica!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
islamofiele debielen, flikker toch op naar Saudi Arabie.
hmmmm 🤔quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moslims terug naar Antarctica!!
Beetje laat om nu nog aan te zetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga maar lekker LOTR kijken Etto.
de hele trilogiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje laat om nu nog aan te zetten.
MY PRECIOUSquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij begon er zelf over..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het lange films zijn. En dat is eigenlijk ook het enige wat ik er over weet...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga Lord of the Rings kijken met Vlinder
Milkaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Milka of aragorn..
je moet kiezen.
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Dankzij @:Cherrylips weer eens een keertje Baby Driver gekeken, blijft een heerlijke film
ohja, ik heb ook nog 2 kraskaarten te claimen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg het gratis met zo’n kraskaart van AH, maar het is geen aanrader.
quote:
quote:
quote:
ik ken die nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Dankzij @:Cherrylips weer eens een keertje Baby Driver gekeken, blijft een heerlijke film
[/quote]quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?
Gauw kijken danquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Daar eindigt de film meequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb een tube mayonaise van de kraskaart. Samen delen??quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh gratis mini bitterballen. Wat kennen ze me goed. Vorig jaar had ik scheerschuim.
Gouden combiquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een tube mayonaise van de kraskaart. Samen delen??
Ik heb ook alleen maar kwark en chips gekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh gratis mini bitterballen. Wat kennen ze me goed. Vorig jaar had ik scheerschuim.
Oh ja. Ik moest meteen aan dit nummer denken. Film nooit gezien...quote:
Weet ook niet of je het een leuke film vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moest meteen aan dit nummer denken. Film nooit gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |