SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HvN
De verdachte die wordt gezocht in verband met de vermissing van de 24-jarige jonge vrouw in Almere, is haar partner. Dat bevestigt Oranje Huis in Amsterdam aan Hart van Nederland.
Oranje Huis is onderdeel van Blijf Groep, een organisatie die slachtoffers van huiselijk geweld helpt. Oranje Huis in Amsterdam laat weten dat ze de vrouw kennen. Of ze ook in de opvang verbleef vóór de vermissing, kan de instantie niet bevestigen.
[ Bericht 40% gewijzigd door Kim-Holland op 11-08-2025 20:18:43 ]
Hij had een inreisverbod staat een paar post eerderquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer een stuk schorem hier binnen gehaald wat we beter daar hadden kunnen laten.
Rinse and repeat.
FOK Zoekteam Zipportal & @Nober gaan hier geen tijd insteken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach ach ach wat halen we toch een rotzooi binnen. Syriers 🤮🤮🤮
Ze hebben een locatie, auto, idioot en hoezo kunnen ze haar niet traceren? Ook niet via zijn bankgegevens?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De 24-jarige Syrische vrouw, die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een inwoner van Almere. Dat zegt woordvoerder Ellemijn Pinkse van politie Midden-Nederland.
De vrouw stapte vorige week donderdag rond 10.00 uur vermoedelijk in de auto van de 34-jarige Omar Alhamad. "Maar we weten eigenlijk ook niet zeker of ze in de auto is gestapt, dus elke informatie is welkom," zegt Ellemijn Pinkse van politie Midden-Nederland.
De politie wil op dit moment niet veel details geven over de identiteit van de vrouw, zoals haar naam of woonwijk.
"Het is mogelijk dat we later in het onderzoek meer informatie delen, maar om haar te beschermen doen we dat nu niet", aldus de woordvoerder.
Bron; Omroep Flevoland
Het zou me niet eens meer verbazen als later blijkt dat dat inderdaad gewoon door is blijven tikken ondanks alle commotie. Tegenwoordig moet je nergens meer van opkijken. Markeer deze post voor later, ik heb het vandaag hier getypt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Die idioot is nu onderweg naar huis in de veronderstelling dat die in Syrië straks 5x kindertoeslag en 5x kinderen kindgebonden budget kan opstrijken.
Een inreisverbod omzeilen is toch niet zo moeilijk?quote:Opmerkelijk is dat een man met dezelfde naam en hetzelfde geboortejaar als Alhamad op 12 maart 2024 een inreisverbod van twee jaar voor Nederland kreeg opgelegd van de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid. Volgens de officiële bekendmaking in de Staatscourant verliet hij toen de Europese Unie.
Politie hoopt op camerabeelden
Of de man desondanks erin was geslaagd Nederland opnieuw binnen te komen is een belangrijke vraag - en dan ook hoe hem dat lukte.
Het lijkt mij niet dat toeslagen hier het grootste probleem is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben een locatie, auto, idioot en hoezo kunnen ze haar niet traceren? Ook niet via zijn bankgegevens?
Zij en die idioot hebben toch mobiele telefoons en we hebben rond Almere een compleet camera systeem.
De politie weet ondertussen toch waar ze vandaan komen uit Syrië dus ze hadden hem toch kunnen opvangen in de afgelopen dagen?
Die idioot is nu onderweg naar huis in de veronderstelling dat die in Syrië straks 5x kindertoeslag en 5x kinderen kindgebonden budget kan opstrijken.
Nederland moet per direct de kids uit de familie halen. En de toeslagen en uitkeringen stopzetten.
Mij ook niet, waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat toeslagen hier het grootste probleem is.
Ik vind het wat bijzonder om hierover te speculeren terwijl het leven van iemand op het spel staat. That’s all.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mij ook niet, waar zeg ik dat dan?
De ANPR cameras zullen vast ook wel aanslaan op het kenteken van zijn auto, maar het is niet zeker of hij die auto gebruikt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben een locatie, auto, idioot en hoezo kunnen ze haar niet traceren? Ook niet via zijn bankgegevens?
Zij en die idioot hebben toch mobiele telefoons en we hebben rond Almere een compleet camera systeem.
De politie weet ondertussen toch waar ze vandaan komen uit Syrië dus ze hadden hem toch kunnen opvangen in de afgelopen dagen?
Nederland moet per direct de kids uit de familie halen. En de toeslagen en uitkeringen stopzetten.
Misschien was hij gewapend?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo jammer dat ze het niet op een lopen heeft kunnen zetten bij de AH. Die idioot ziet er niet uit alsof hij conditie heeft.
Ja, dit lijkt wel een Ryan-achtige situatie waarbij er straks een lichaam ergens in een kanaal oid wordt gevonden en de dader terug naar een ver buitenland is gegaan. Arme vrouw.quote:Volgens ingewijden tegen De Telegraaf is hij het land mogelijk allang ontvlucht, en houdt de politie er rekening mee dat de vrouw gedood is.
Het is echt net of een dergelijke, lastig te handhaven maatregel geen indruk maakt op iemand die maling heeft aan verboden en straffen he....quote:Of de man desondanks erin was geslaagd Nederland opnieuw binnen te komen is een belangrijke vraag - en dan ook hoe hem dat lukte.
Of ontvoerd naar Syrië.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk is die idioot alweer naar Syrië gegaan.
Daar kan hij trots vertellen wat hij met haar heeft gedaan en zal hij er nog lof voor krijgen ook, hier zou hij de cel in gaan.
Lafbek. Hopelijk pakken ze hem ooit nog.
Dat ze door hem om het leven is gebracht, is nu vrijwel zeker.
La Illah illah Allah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk is die idioot alweer naar Syrië gegaan.
Daar kan hij trots vertellen wat hij met haar heeft gedaan en zal hij er nog lof voor krijgen ook, hier zou hij de cel in gaan.
Lafbek. Hopelijk pakken ze hem ooit nog.
Dat ze door hem om het leven is gebracht, is nu vrijwel zeker.
Lijkt me teveel moeite. Een autoreis naar Syrië is echt een hele lange reis. Plus dat ik ergens gelezen had dat je bij Turkije niet met de auto de grens over kan naar Syrië (geen idee of dat inmiddels is opgeheven). Hij zal wel de grens over zijn, misschien ondergedoken in het buitenland. Deze lui zitten kris kras verspreid door Europa en ze dekken elkaar allemaal.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lijkt me teveel moeite. Een autoreis naar Syrië is echt een hele lange reis. Plus dat ik ergens gelezen had dat je bij Turkije niet met de auto de grens over kan naar Syrië (geen idee of dat inmiddels is opgeheven). Hij zal wel de grens over zijn, misschien ondergedoken in het buitenland. Deze lui zitten kris kras verspreid door Europa en ze dekken elkaar allemaal.
Ik vindt het geen probleem om etnisch te profileren. Volledig op basis van statistieken. Dus mocht je volgende keer hulp nodig hebben, geef een gil. Ik doe het graag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef ZarB het volgende:
Die man is bad news. Ik wil niet etnisch profileren maar doe het toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |