Waarom zou je zoiets in de supermarkt kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Puddingbroodjes associeer ik meer met de supermarktvariant
Ik ben uiterst serieus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ey flikker eens op hier. ONZ is verderop.
Als dat zijn kink is, wil ik hem ook wel uitlatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je US straks ook een tuigje-riem aandoen?
Woef!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn sprankelende persoonlijkheid, mentale bagage, boeken en een hond.
Geen idee, misschien als de bakker permanent gesloten is ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in de supermarkt kopen
Hmmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, misschien als de bakker permanent gesloten is ofzo?
Boeken vind ik wel erg interessant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn sprankelende persoonlijkheid, mentale bagage, boeken en een hond.
Nee die hond is tot de dood ons scheidt. Dat staat op contract.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeken vind ik wel erg interessant.
Kun je die hond en de mentale bagage kwijtraken?
Nee, iemand in Duitsland heeft het adres verkeerd gespeld, pakket kwam in België terecht, en daar kon niemand uitvogelen waar het heen moest omdat mijn stad daar niet bestaat.quote:
Kopen we wel vijf nieuwe puppy's?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die hond is tot de dood ons scheidt. Dat staat op contract.
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die hond is tot de dood ons scheidt. Dat staat op contract.
Nee sorry Ambar is mijn alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen we wel vijf nieuwe puppy's?
De hond?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ambar aan de boom binden of US. Nou ik wist het wel.
rest alleen de vraag: hoe hoog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik er eentje en welk ras?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen we wel vijf nieuwe puppy's?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Ambar dood gaat onder verdachte omstandigheden dan is het aantal doden in de John Wick nog minimaal tov wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn.
Hoe krijg je een adres zo fout gespeld dat het in België uitkomtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, iemand in Duitsland heeft het adres verkeerd gespeld, pakket kwam in België terecht, en daar kon niemand uitvogelen waar het heen moest omdat mijn stad daar niet bestaat.
Ik zal hem vanmiddag even mailen over hoe verder.
Hey als dat je kink is, wil ik dat best doen. Rare kink wel om aan een boom vastgebonden te worden, maar hé ik kinkshame niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |