Op die 2 minuten lopen kon er weinig tegenzittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn juist de mensen die dichtbij wonen die te laat komen. Die hebben veel minder marge voor als er eens iets tegen zit.
Ik was zo'n type die met de bel het lokaal in liep. Ook regelmatig heel dat stuk naar school moeten sprinten omdat ik 2-3 minuten te laat vertrokken was
En een open brug was eigenlijk per definitie de volgende dag 8 uur melden. En zelfs daar ben ik twee keer te laat geweest, waarbij ik er één keer mee weg ben gekomen omdat het enorm gesneeuwd had die ochtend. Ik had er totaal geen last van, maar het was een mooie smoes
Je kan best met je ochtendroutine eens net iets te lang bezig zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op die 2 minuten lopen kon er weinig tegenzitten
Wij moesten om half 8 melden met corvee, en de eerste les begon om kwart over 8. Maar dat telde dan wel extra dus als je er snel vanaf wilde dan deed je dat gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
8 uur melden?
School begon om 8 uur jonguh met als laatste uur die om half 5 eindigde
Mooie dingen, die piramides. Ik hoopte altijd dat uur 1 uitviel, want dan mocht ik mijn crash bellen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat je 's ochtends zo'n telefoonpiramide had als de les was uitgevallen en je natuurlijk de grootste eikel van de klas moest bellen en dan zijn ontzettend ongeïnteresseerde puberzus helemaal chagrijnig en half wakker aan de lijn kreegEn dan belde die lul de rest niet of haar bericht kwam niet bij hem aan
Maar dan ben je sowieso te laat, dan maakt het niet uit hoever je woont.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan best met je ochtendroutine eens net iets te lang bezig zijn
Ik ben er ongeveer net zo vaak onderuit gekomen als dat ik me moest melden. 4-5 keer ofzo. Twee bruggen tegen wat je 10 minuten kost is over het algemeen wel iets waar ze het voor kwijtschelden. Kon dat excuus alleen niet te vaak gebruiken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij volgens mij misschien maar 1x om 8 uur hoeven melden..
ik had een keer om kwart voor 12 de eerste les, die om 12 uur eindigde vanwege sinterklaas vieringquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij volgens mij misschien maar 1x om 8 uur hoeven melden..
Als je 5 minuten marge hebt op een tocht van 20 minuten, kan je ochtendroutine best 5 minuten uitlopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben je sowieso te laat, dan maakt het niet uit hoever je woont.
nieuwe kat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Coco komt weer aandacht vragen haha.
[ link | afbeelding ]
trauma? inmiddels kan je er wel om lachen tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:05 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zijn we deze trauma's vrijwillig aan het oprakelen?
Nee is de kat van één van mijn bovenburen.quote:
Mwah. was weinig grappigs aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
trauma? inmiddels kan je er wel om lachen toch
Nou nee, maar dat heeft andere redenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
trauma? inmiddels kan je er wel om lachen toch
ohquote:
Wij hebben met de hele klas ooit het laatste lesuur geskipt omdat het een alternatief uur voor een uitgevallen lesduur was dat ook nog eens volgde op een tussenuur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik had een keer om kwart voor 12 de eerste les, die om 12 uur eindigde vanwege sinterklaas viering_!
niet op komen dagen, had ik 1.5 uur corvee. die heb ik ook nooit meer gedaanwas een paar weken voor eindexamen
Mijn 4 jaar oude kat heeft net zijn rare buien gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee is de kat van één van mijn bovenburen.Maar super lief beestje, beetje Hedwig maar dan zonder die maffe buien omdat deze kat wat ouder is.
waarom dan? (als je dat wilt vertellen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nee, maar dat heeft andere redenen.
School was voor mij echt niet leuk. Ben er inmiddels wel een heel eind overheen maar ik denk er niet graag aan terug.
Ik werd ook niet gepest ofzo, iig niet op schoolquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
nou ja, dat kan
ik vond het vroeger kut, maar inmiddels kan ik er wel om lachen dat ik het toen kut vond (en was het helemaal niet zo enorm kut, op een pester ofzo na maar ook dat kan ik prima van mij afschuiven)
ik heb er geen traumas aan overgehouden, toen vond ik het kut, nu lach ik erom dat ik het kut vond terwijl het echt vrijheid blijheid was eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er mensen die de middelbare schooltijd wel leuk vonden dan?
ahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik werd ook niet gepest ofzo, iig niet op schoolMisschien komt het juist omdat ik er nu meer over na aan het denken ben. Ik hoorde er gewoon nooit bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |