SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben vannacht een speelgoedmuis op mijn bed gelegd.
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker.
Ik had niet door dat ik laatste post had.
Beter dan een echte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben vannacht een speelgoedmuis op mijn bed gelegd.
Normaal post je ook door slotje natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker.
Ik had niet door dat ik laatste post had.
Met zijn darmpjes nog op het dekbed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel, maar die is snel weggerend.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen muizen in bed wilt moet je
1. geen kat nemen
2. niet daten met ieniminimuis
einde.
Ja dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb elke avond een muis in bed
goed om te wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen muizen in bed wilt moet je
1. geen kat nemen
2. niet daten met ieniminimuis
einde.
Vroeger hadden we regelmatig een buurtkat op bezoek, wel de lusten, niet de lastenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben niet eens een kat, maar hij heeft ons dit jaar al vijf muizen gebracht of zo.
Ambar wil niet alleen slapen in bed dus tja.quote:
Liever een pielemuis gok ik danquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb elke avond een muis in bed
Zielig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben niet eens een kat, maar hij heeft ons dit jaar al vijf muizen gebracht of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |