SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben vannacht een speelgoedmuis op mijn bed gelegd.
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker.
Ik had niet door dat ik laatste post had.
Beter dan een echte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben vannacht een speelgoedmuis op mijn bed gelegd.
Normaal post je ook door slotje natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker.
Ik had niet door dat ik laatste post had.
Met zijn darmpjes nog op het dekbed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel, maar die is snel weggerend.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen muizen in bed wilt moet je
1. geen kat nemen
2. niet daten met ieniminimuis
einde.
Ja dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb elke avond een muis in bed
goed om te wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen muizen in bed wilt moet je
1. geen kat nemen
2. niet daten met ieniminimuis
einde.
Vroeger hadden we regelmatig een buurtkat op bezoek, wel de lusten, niet de lastenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben niet eens een kat, maar hij heeft ons dit jaar al vijf muizen gebracht of zo.
Ambar wil niet alleen slapen in bed dus tja.quote:
Liever een pielemuis gok ik danquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb elke avond een muis in bed
Zielig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben niet eens een kat, maar hij heeft ons dit jaar al vijf muizen gebracht of zo.
Dotjequote:
quote:
Groot hoofd model.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Is het internationale kattendag?![]()
Kijk hoe groot die wordt
[ afbeelding ]
Ja, ik snap het probleem niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Geen pielemuis in bed, betekent automatisch geen date in bed.
Toch?
Dat is normaal voor groeiende dieren (en kinderen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
zijn hoofd lijkt wat uit verhouding heb ik het idee
Jezus, dat is lang geleden. Vond ik wel erg stoer vroeger.quote:
Ok dan, waarvan aktequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, ik snap het probleem niet.
Ze laten zelfs de eenvoudigste emails door AI schrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik een collega van 24 die bij ons haar eerste werk heeft en bijna 1x per maand een nonsense bericht plaats op Linkedin over haar werkOverduidelijk geschreven door AI.
Waarom?
Engagementquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik een collega van 24 die bij ons haar eerste werk heeft en bijna 1x per maand een nonsense bericht plaats op Linkedin over haar werkOverduidelijk geschreven door AI.
Waarom?
Ryan Reynolds gaat de serie nieuw leven inblazen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus, dat is lang geleden. Vond ik wel erg stoer vroeger.
Uiteraard. Zo'n hippe aluminium Dopper geloof ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Engagement
Ook de hele dag een waterfles bij zich?
Hey Stigquote:
quote:
Misschien laat ze wat groeien bij de mannelijke collega's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En natuurlijk zo veel mogelijk al in management / corporate jargon praten
Te professioneel gedragen voor de functie die je hebt, maar wel op de eerste warme dag in een heel kort broekje naar werk komen.
Ik weet niet, ik vind er wat van.
Verwacht ook snel te groeien.
Neuh daar hebben we iemand anders voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien laat ze wat groeien bij de mannelijke collega's.
Ik las laatst voor het eerst een CV van een kandidaat en de tekst zag er zo 'glossy' uit, dat het wel met AI geschreven moest zijn. Instant turn off.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom?
That explains a lot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Niet haten op gen Z
Ik hoor daar ook bij
Glossy ook echtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik las laatst voor het eerst een CV van een kandidaat en de tekst zag er zo 'glossy' uit, dat het wel met AI geschreven moest zijn. Instant turn off.
Engagement, en zelf een bericht schrijven op LI is echt kut. Maar als ze echt engagement wil zal ze toch echt een paar keer per week iets moeten plaatsen. Hoe meer je aanwezig bent, hoe groter je netwerk, etc etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom?
Dat ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik las laatst voor het eerst een CV van een kandidaat en de tekst zag er zo 'glossy' uit, dat het wel met AI geschreven moest zijn. Instant turn off.
Ik zou AI gebruiken om sollicitatiebrieven te schrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Maar waarom zou je engagement willen op LI? Is dat een soort van social media CV opbouwen ofzo? Hopen dat je gezien wordt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engagement, en zelf een bericht schrijven op LI is echt kut. Maar als ze echt engagement wil zal ze toch echt een paar keer per week iets moeten plaatsen. Hoe meer je aanwezig bent, hoe groter je netwerk, etc etc.
Ik ben best wel tech savvy, maar heb ook nog niet zoveel met AI. Ik doe het liever allemaal zelf. Gebruik het eigenlijk meestal als een veredelde zoekmachine.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja.
Mijn manager had laatst wel mijn tekst voor een email wel iets verbeterd met AI. Dat kan ik nog begrijpen, want begrijpbare teksten schrijven is niet mijn ding. Je kon gelukkig nog steeds lezen dat het mijn tekst was voor het grote deel.
Voor de rest, ik doe er nooit wat mee. Noem mij oud, maar ik kan niet met AI overweg.
Dat heb ik ook een keer geprobeerd, het was zo onpersoonlijk niet mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou AI gebruiken om sollicitatiebrieven te schrijven
Een CV vind ik dan wel leuk om zelf samen te stellen.
Ik moet weer eens een inloggen in LinkedIn, maar dan moet ik eerst weer een ww reset doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind LinkedIn zo tering kut maar heb het wel nodig. Iedereen plaatst allemaal positieve motiverende berichten, altijd enthousiast. Kut even op.
Ik doe dat uit principe nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou AI gebruiken om sollicitatiebrieven te schrijven
Een CV vind ik dan wel leuk om zelf samen te stellen.
Ja, eigenlijk wel. Je netwerk is heel belangrijk, wie kent wie, wie werkt voor wie. Gezien worden en een beetje een reputatie opbouwen. Dus vaak mooie verhaaltjes over hoe geweldig je werk is en wat je deze week voor mooie dingen hebt gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zou je engagement willen op LI? Is dat een soort van social media CV opbouwen ofzo? Hopen dat je gezien wordt?
Ik ben echt te oud aan het worden voor deze shit.
Dan zou ik zo'n brief nog doorlezen en nog persoonlijk touch aangeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer geprobeerd, het was zo onpersoonlijk niet mij.
Ja dit. En het zal wel aan het soort bedrijf liggen, maar ik vind het zelf prettig dat je een beetje je eigen stijl kunt laten doorschemeren in zo'n brief. Geen woorden gebruiken die je zelf nooit van je leven zou gebruiken enzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe dat uit in principe niet
Dan wel weer eventueel een vraag uit welke onderdelen een goede CV of motivatiebrief bestaat.
Kom dan.quote:
Oh nou, ik zou niet weten waarom ik daar de buitenwereld mee moet lastig vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Je netwerk is heel belangrijk, wie kent wie, wie werkt voor wie. Gezien worden en een beetje een reputatie opbouwen. Dus vaak mooie verhaaltjes over hoe geweldig je werk is en wat je deze week voor mooie dingen hebt gedaan.
Gewoon opgroeien zonder ooit bereikbaar te zijn FTW.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom dan.
Maar in principe hoor ik eerder tot de overgang van y naar z. Jong genoeg om opgegroeid te zijn met het internet, oud genoeg om nog een significant deel van m'n jeugd niet overal bereikbaar te zijn. Beste van beide werelden.
Inbellen voor internet, max een uurtje in de week.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon opgroeien zonder ooit bereikbaar te zijn FTW.
Ik mis de jaren 90.
Ik was nooit te laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inbellen voor internet, max een uurtje in de week.
Je werkstukken nog moeten maken door boeken op te zoeken.
Tegen je ouders zeggen doei ik ga naar het zwembad met vriendinnen en dat je wel thuis bent voor het eten. Je ouders pas zorgen gingen maken als je om 8 uur nog niet terug was en dan gewoon op je donder kreeg omdat je te laat was.
Het waren goede tijden.
Je kwam op school en op zo'n scherm stond dat je les was uitgevallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat je 's ochtends zo'n telefoonpiramide had als de les was uitgevallen en je natuurlijk de grootste eikel van de klas moest bellen en dan zijn ontzettend ongeïnteresseerde puberzus helemaal chagrijnig en half wakker aan de lijn kreegEn dan belde die lul de rest niet of haar bericht kwam niet bij hem aan
You guys had schermen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kwam op school en op zo'n scherm stond dat je les was uitgevallen.
Zo'n tv hangen als je school binnenliep.quote:
We hadden zo'n lichtkrant-achtig iets met grote tekst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n tv hangen als je school binnenliep.
Ik woonde op 2 minuten lopen en kwam nog te laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Schermen? Met een beetje pech kwam je op school na een uur fietsen, bezweet in een regenpak omdat je iets te laat was en was je les uitgevallen. Werd je opgevangen door een concierge oid en moest je alsnog huiswerk oid maken.
Hou nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom dan.
Maar in principe hoor ik eerder tot de overgang van y naar z. Jong genoeg om opgegroeid te zijn met het internet, oud genoeg om nog een significant deel van m'n jeugd niet overal bereikbaar te zijn. Beste van beide werelden.
Ik ging in de aula ofzo zitten en beetje huiswerk maken of ouwehoeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Schermen? Met een beetje pech kwam je op school na een uur fietsen, bezweet in een regenpak omdat je iets te laat was en was je les uitgevallen. Werd je opgevangen door een concierge oid en moest je alsnog huiswerk oid maken.
Jij bent ouder dan ik, hoe dan. Ik heb de havo en daarna nog vwo zonder internet gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou nog steeds van je hoor
Toen ik op de mavo zat kwam internet pas een beetje op gang.
Dit jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging in de aula ofzo zitten en beetje huiswerk maken of ouwehoeren.
Anders fietste ik terug naar huis.
Misschien liepen we voor hier in het zuidenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik, hoe dan. Ik heb de havo en daarna nog vwo zonder internet gedaan.
MSNen in de brugklas genotquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien liepen we voor hier in het zuiden
Eerlijk gezegd weet ik het niet meer
Dat was met de flinke pak sneeuw in begin maart van 2005. De regionale radiozender luisteren of je naar moest komen of niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
Wij hadden ook nog zo'n telefoon schema. En als het lang genoeg van te voren bekend was, konden we het ook op teletekst van de regionale tv zender zien.
Maar dat heb ik ook maar één keer meegemaakt.
Eerste twee jaar van mijn middelbare school, moest je in de tussenuren je verplicht melden in het klaslokaal voor huiswerk oid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging in de aula ofzo zitten en beetje huiswerk maken of ouwehoeren.
Anders fietste ik terug naar huis.
Ik belde toen naar school en ik moest komen terwijl ik de wijk niet uit konquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was met de flinke pak sneeuw in begin maart van 2005. De regionale radiozender luisteren of je naar moest komen of niet.
Dat was zeker toen ik met pijn en moeite naar Utrecht was gereisd met de enige trein die reed, en iedereen buiten Utrecht er keurig was maar degenen die in Utrecht woonden hadden afgezegd vanwege de sneeuwquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was met de flinke pak sneeuw in begin maart van 2005. De regionale radiozender luisteren of je naar moest komen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |