quote:Cindy Snelders komt aan het woord
Snelders komt aan het woord, zij is advocaat namens de achterban (De supporters, ondernemers, horeca en anderen).
Snelders: ,,Ik sta hier voor de toekomst en het verleden. Misschien hoort u een kleine trilling in mijn stem. Dit pleidooi doe ik rechtstreeks uit mijn hart. Ik ben ook supporter. Ik sta hier voor mezelf en voor mijn dochter."
,,En ik sta hier voor alle tieners die een nieuw sociaal leven willen opbouwen, vrienden maken op de tribune bij Vitesse", zegt Snelders. Ze somt op dat horeca-ondernemers in Arnhem omzetverlies gaan draaien van paar miljoen.
,,Mijn man moet straks uitleggen aan zijn kleinkinderen waarom hij 1892 op zijn lichaam heeft getatoeëerd."
Tegen dit argument kan de KNVB echt niet op!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:38 schreef Szura het volgende:
Dit argument had ik nog even gemist
[..]
Gewoon zeggen dat je heel erg fan bent van wielrennen en LBL in het bijzonder!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:38 schreef Szura het volgende:
Dit argument had ik nog even gemist
[..]
"Conflict met Hamas".quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen is de grote baas de frontpage aan het vol diareren met nieuwsberichten vol genocide propaganda én voert hij een dappere strijd tegen zijn zelfverzonnen tegenstander de Woke agenda.
Wat een mafklapper is me dat zeg.
Hamasstaat Palestina juist jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen is de grote baas de frontpage aan het vol diareren met nieuwsberichten vol genocide propaganda én voert hij een dappere strijd tegen zijn zelfverzonnen tegenstander de Woke agenda.
Wat een mafklapper is me dat zeg.
Tot en met 2018 was er eigenlijk ook niks positiefs te melden. Het is, vooral dankzij de goede prestaties van Ajax die jaren en dankzij Arne Slot, heel snel gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Remco het volgende:
Alsof iemand hier ooit iets niet cynisch over Nederlandse clubs in Europese competities heeft geschreven.
Pas nou op, anders ben je er weer maanden uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hamasstaat Palestina juist ja
@:Danny gaat nog dieper de krochten in. Dit is niet best. Ene kant wel benoemen en andere kant niet durven zeggen fascistische genocidale staat Israël
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Ach Vlap. Van de ene shithole naar de andere.
Het niets ontziende WLR haalt keihard uit deze ochtend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Vlap. Hopelijk pakken ze je paspoort af.
Ach, Vitesse-fans zitten midden in de rouwontkenningsfase. Die mensen moet je even laten uitrazen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Het niets ontziende WLR haalt keihard uit deze ochtend.
Irsrahel-aids.
Vitesse-troep.
Het wordt wel weer een dagje.
Als dit al een ban isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas nou op, anders ben je er weer maanden uit.
Ik zou er gewoon voor uitkijken. Je zegt er per ongeluk een woordje te veel over en uiteindelijk lig je er weer uit. Je weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dit al een ban isJeetje
Mensen die bij het XXL-WK verstek laten gaan, zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon voor uitkijken. Je zegt er per ongeluk een woordje te veel over en uiteindelijk lig je er weer uit. Je weet hoe het werkt.
Met het WK Darts over enkele maanden hebben we alle manschappen nodig.
JR troep, Poepzor rommelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die bij het XXL-WK verstek laten gaan, zijn geen knip voor de neus waard.
Vier extra dagen feest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die bij het XXL-WK verstek laten gaan, zijn geen knip voor de neus waard.
Als we de lijn van de Matchplay doortrekken, wordt het een verrukkelijk WK. Ik denk dat ik net niet emotioneel word bij het WK-debuut van Harrysson.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vier extra dagen feest.
Ik weet echter nog steeds niet of ik in Trumpland ga zijn die periode. En volgens mij werkt Viaplay niet met een VPN
Dat lijkt me een hele simpele keusquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet echter nog steeds niet of ik in Trumpland ga zijn die periode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |