Cavia's.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn genoeg diersoorten die poep eten om er nog noodzakelijke voedingstoffen uit te halen.
goed geregeldquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tanden poetsen en maar slapen. Morgen weer werken en kennis maken met de andere nieuwe persoonlijk woonbegeleidster..
Honden ook, daarom zijn vrouwen die zich door honden in hun gezicht laten likken zo extreem walgelijk.quote:
Ja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je nou wel, ik ken je iets langer dan vandaag.
Ze heeft meerdere bewoners, maar met persoonlijk wordt bedoelt dat ze zich ook met mij bezighoudt qua alle zaken/leefgebieden. Als het bijvoorbeeld niet goed met me gaat, of ik ergens tegen aanloop kan ik bij haar en de andere PB-er (zo heet dat) terecht...quote:
Gewoon iedereen die zich in het gezicht laat likken...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden ook, daarom zijn vrouwen die zich door honden in hun gezicht laten likken zo extreem walgelijk.
Uiteindelijk doe ik wel de inschatting dat ik sterker ben, dus je gaat sowieso het onderspit delvenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Hoeveel bewoners heeft een persoonlijk begeleider onder haar hoede of kan dat verschillen per begeleider?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere bewoners, maar met persoonlijk wordt bedoelt dat ze zich ook met mij bezighoudt qua alle zaken/leefgebieden. Als het bijvoorbeeld niet goed met me gaat, of ik ergens tegen aanloop kan ik bij haar en de andere PB-er (zo heet dat) terecht...
Jij traint ook 38x per week zodat je paarden kunt optillen om rond te gooien, dus dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk doe ik wel de inschatting dat ik sterker ben, dus je gaat sowieso het onderspit delven
Vergelijk je jezelf nou met een paard?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij traint ook 38x per week zodat je paarden kunt optillen om rond te gooien, dus dat snap ik wel ja
Ja, dat komt zo.quote:
Dat je zo op je rug ligt in bed en je plet je eigen ogen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat komt zo.
BOS zei: 4everbackeyed
En toen zei ik: heb ik ogen in mn rug (oid)
BOS zei toen: ja zou wel handig zijn
Toen had BOS de lapo en nizno was ongeduldig en vond dit wel een leuke TT
Gr gr 4E
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zo op je rug ligt in bed en je plet je eigen ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Per ongeluk, tijdens het fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik kan niet hinnikenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk je jezelf nou met een paard?
Op een eenwieler.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per ongeluk, tijdens het fietsen.
Geloof in jezelf.quote:
Dat verschilt per begeleider. Ik ga over een tijdje over op een ander soort woonvorm. Niet meer in een groep, wel nog in een appartement dat gehuurd wordt door de GGz. Maar dan in mijn eentje en tussen reguliere (niet per definitie kwestbaardere mensen) huurders. Maar ze hebben ook mensen die ze begeleiden die gewoon regulier wonen, ambulant heet dat, dat is wel in een bepaald gebied hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners heeft een persoonlijk begeleider onder haar hoede of kan dat verschillen per begeleider?
Wat vind je van deze ontwikkeling?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat verschilt per begeleider. Ik ga over een tijdje over op een ander soort woonvorm. Niet meer in een groep, wel nog in een appartement dat gehuurd wordt door de GGz. Maar dan in mijn eentje en tussen reguliere (niet per definitie kwestbaardere mensen) huurders. Maar ze hebben ook mensen die ze begeleiden die gewoon regulier wonen, ambulant heet dat, dat is wel in een bepaald gebied hier in Eindhoven.
Leuk dat je post. Tot november dan maar weerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is nu zalig rustig op de weg, echt super genieten.
Joeeee groetjes thuisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je post. Tot november dan maar weer
Heel spannend. Ik zit nu overigens sinds 2 weken op een tijdelijke woonplek, dichtbij de nieuwe.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je van deze ontwikkeling?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet echt nu afsluiten. Anders slaap ik vannacht te weinig
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In deze KSC noemen we alleen @:dud0r dik.
Niet alleen dik, maar echt moddervet enz.
Vandaar dat van een duin afrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |