Zonder ogen en tong, moet je alles met je neus doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel met snelle halen thuis.. en zit je wel zonder ogen enz
WATquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...dat was het idee toch? Niks meer zien?
Nee ik begon over regen, jij begon over suikerquote:
Eeltrasp. Wel op blijven letten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga je dan voor een keukenrasp of een houtrasp?
Met je neus berichtjes typen voor in dit topicquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder ogen en tong, moet je alles met je neus doen.
Goed vermaak.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we eerst andere mensen levend in de brand steken op het dorpsplein.
Oh ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik begon over regen, jij begon over suiker
Brein valt vast ook wel te raspen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Alleen die film in je hoofd he..
Misschien dan ook het hoofd eraf raspen ofzo
Heb je suggesties ?quote:
Zo eentje?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eeltrasp. Wel op blijven letten.
OMG fav!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brein valt vast ook wel te raspen.
Of lobotomie.
Kan het sommige mensen ten zeerste aanraden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je neus berichtjes typen voor in dit topic
Wie wil dit uitproberen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je neus berichtjes typen voor in dit topic
Wie wil dit uitproberen?
Ik weet wie die sommige mensen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het sommige mensen ten zeerste aanraden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wie die sommige mensen zijn.
Voetschraper of voetrasp klinken wel ietwat verontrustend op de een of andere manierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |