quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Per ongeluk, tijdens het fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik kan niet hinnikenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk je jezelf nou met een paard?
Op een eenwieler.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per ongeluk, tijdens het fietsen.
Geloof in jezelf.quote:
Dat verschilt per begeleider. Ik ga over een tijdje over op een ander soort woonvorm. Niet meer in een groep, wel nog in een appartement dat gehuurd wordt door de GGz. Maar dan in mijn eentje en tussen reguliere (niet per definitie kwestbaardere mensen) huurders. Maar ze hebben ook mensen die ze begeleiden die gewoon regulier wonen, ambulant heet dat, dat is wel in een bepaald gebied hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners heeft een persoonlijk begeleider onder haar hoede of kan dat verschillen per begeleider?
Wat vind je van deze ontwikkeling?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat verschilt per begeleider. Ik ga over een tijdje over op een ander soort woonvorm. Niet meer in een groep, wel nog in een appartement dat gehuurd wordt door de GGz. Maar dan in mijn eentje en tussen reguliere (niet per definitie kwestbaardere mensen) huurders. Maar ze hebben ook mensen die ze begeleiden die gewoon regulier wonen, ambulant heet dat, dat is wel in een bepaald gebied hier in Eindhoven.
Leuk dat je post. Tot november dan maar weerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is nu zalig rustig op de weg, echt super genieten.
Joeeee groetjes thuisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je post. Tot november dan maar weer
Heel spannend. Ik zit nu overigens sinds 2 weken op een tijdelijke woonplek, dichtbij de nieuwe.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je van deze ontwikkeling?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet echt nu afsluiten. Anders slaap ik vannacht te weinig
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In deze KSC noemen we alleen @:dud0r dik.
Niet alleen dik, maar echt moddervet enz.
Vandaar dat van een duin afrollen.
ssssss ssquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 03:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssss ssss ssssssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |