Ha ha ha. Absurd. Ik kijk altijd de nabeschouwing vooraf. Dat heb ik geleerd van Vincent Bijlo. De oud-international van Saarland tijdens het beleg van Swiebertje. Als je hier geen kaas van hebt gegeten raad ik een ander beroep aan. Desnoods hoger.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Voor en nabeschouwingen kijken terwijl jezelf de wedstrijd hebt gezien![]()
![]()
Ook op tieten en in een kut. Daar kan ik ook niet vanaf blijven. Verder nog iets? Een open deur misschien?quote:
Zo erg is Sam nu ook weer niet zou je zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
Tong is ondertussen al meer dan een maand niet meer online geweest..
🎉🎉🎊quote:Op donderdag 18 september 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
Sorry, wie?quote:Op donderdag 18 september 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
Geboren in het juiste nest dus die hoeft verder niks te kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef OProg het volgende:
Je hebt wel eens mensen die door een blessure of iets niet door konden in de sport al vrij jong en dan daarna er op een hele inhoudelijke manier over konden vertellen.
En je hebt mensen die gewoon geboren vertellers zijn die over alles zo ongeveer verslag kunnen doen en blijven boeien.
Sam van Rooijen heeft geen van beiden en ik heb echt geen idee waarom we die dan langs zien komen.
Heleen lijkt mij wel iemand die voor de bestwil van haar zoontje wel iemand wil neuken of pijpen.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geboren in het juiste nest dus die hoeft verder niks te kunnen.
Van aids naar nog meer nepo-tumoren.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:21 schreef mitt het volgende:
Bas van Veenendaal weg bij Ziggo dus we krijgen nog veel meer Sam de komende periode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |