Geen idee. Weleens geweest en leek mij een prima stad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja maar delft
Eigenlijk is utrecht wel een optie
Ik was gevraagd door een bedrijf die daar zit![]()
Maar grote kans dat ik dan met mijn oude werk te maken krijg
Ach ja komt goed, gewoon positief blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Makamba_ het volgende:
Ge
[..]
Geen idee. Weleens geweest en leek mij een prima stad.
Zelf ook zoekende dus ken je frustratie.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar familie en vrienden wonen allemaal in Spijkenisse
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Check deze @:onlogisch @:kingroland
Zoek jij ook alleen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Makamba_ het volgende:
Ge
[..]
Geen idee. Weleens geweest en leek mij een prima stad.
Zelf ook zoekende dus ken je frustratie.
Ja, sinds vorige week wel een contract voor onbepaalde tijd dus mijn kansen zijn toch zeker een procent gestegen.quote:
leg uit....quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Coin Aber GGMM en ik zitten in een tribe, voel je welkom.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja, sinds vorige week wel een contract voor onbepaalde tijd dus mijn kansen zijn toch zeker een procent gestegen.
Libanees Flatbread, met kip, groente in lekker sausiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:37 schreef vrijgevochten het volgende:
@:vino_tinto gaat volledig voor jou @:ggmm, ik ben afgevallen
Mijn tweelingziel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
NeeJij hebt je soulmate al gevonden zei je
jezusquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn tweelingziel.
Een soulmate is weer wat anders, maar inderdaad voor minder dan een soulmate doe ik het niet.
Al is mijn seksuele energie tegenwoordig zo groot dat elke vrouw wel een hapje wil, maar ik kan dat beter channelen voor creatieve uitingen.
Ik over jou fantaseren?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach je mag er altijd over fantaseren.
Wat raar zeg, terwijl je zulke interessante dingen zegtquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn tweelingziel.
Een soulmate is weer wat anders, maar inderdaad voor minder dan een soulmate doe ik het niet.
Al is mijn seksuele energie tegenwoordig zo groot dat elke vrouw wel een hapje wil, maar ik kan dat beter channelen voor creatieve uitingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |