Hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb zin om te eten, maar het is nog te vroeg
Het is kwart over 4. Als ik nu ga eten dan val ik die zak chips aan vanavondquote:
Jij hebt toch een veel te groot hart voor die saaie meuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar ik doe nu een cursus WFTKan ik weer terug naar bank- en verzekeringswezen
Je kan die volle zak gewoon nu al weggooienquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is kwart over 4. Als ik nu ga eten dan val ik die zak chips aan vanavond
Mag niet TE dik worden van @:GGMM
Er staan nog 399 Mohammeds voor je, even geduld aub @RamboDirk @Zipportalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb jij een huis voor mij dan
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst
En hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij hebt toch een veel te groot hart voor die saaie meuk.
Ga gewoon voor een leven met minder geld en meer liefde.
Gewoon billen wassen in de zorgquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je?
Ik wil niet jaren bij ouders op zolder blijven wonen
Het kutte is, ik had WFTMaar die certificaat heb ik nooit gedownload uit mijn leeromgeving van de Rabobank
dom.....
Het is serieus gewoon fucking dramaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staan nog 399 Mohammeds voor je, even geduld aub @:RamboDirk @:Zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee gedver. Ik ben geen zorgtypequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gewoon billen wassen in de zorg
Nu pas door dat jij het bent, had het wel eerder kunnen weten met Vino_Tintoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:onlogisch vertelde vroeger altijd zijn diepste geheimen aan mij. Maar die liefde is over
Nou daar had ik eigenlijk alleen op gereageerd omdat dat het huis is van mijn vriendinquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als die 3.179 mensen allemaal afhaken is die woning mooi van jou
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu pas door dat jij het bent, had het wel eerder kunnen weten met Vino_Tinto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent natuurlijk de wijnman![]()
Je vriendin vertoont kinderlijk gedrag, ga je toch wel goed mee om denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee gedver. Ik ben geen zorgtype
Ik hou niet van baby's /kinderen en ik hou niet van ouderen
Door mij in te sausen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je vriendin vertoont kinderlijk gedrag, ga je toch wel goed mee om denk ik
Nee dat is geilquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Door mij in te sausen?
Ja soms kan ze vervelend zijn
Maar ze is wel een leuke vriendin.
Geil nog welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee dat is geil
Drugsgebruik
800 euro in Rotterdam in de vrije huursector? Ik hoop dat je een goede band met je ouder hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregen
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
Dus als iemand wat weet? Rondom Rotterdam... let me knowMax 800 euro huur
omgeving he....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
800 euro in Rotterdam in de vrije huursector? Ik hoop dat je een goede band met je ouder hebt.
Delft is 20 minuten OV van Rotterdam toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
omgeving he....
Mag ook hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Vrije sector gaat hem niet worden denk ik
Zag er wel 1 in delft of utrecht. Maar zie me daar (nog) niet wonen.
Ja maar familie en vrienden wonen allemaal in Spijkenissequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Delft is 20 minuten OV van Rotterdam toch?
Dat is nog geen halfuur rijden met de auto? Vrees toch dat je zo'n gesprekje als in Kopen zonder kijken nodig hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar familie en vrienden wonen allemaal in Spijkenisse
ja maar delftquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is nog geen halfuur rijden met de auto? Vrees toch dat je zo'n gesprekje als in Kopen zonder kijken nodig hebt.
Niet lullig bedoelt overigens. Hopelijk vind je iets binnen je huidige wensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |