quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo diep waren ze niet, hij laat het meestal breed hangen
Okequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon vrienden
In goed overleg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon vrienden
Ja die van ons vrij makkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Een beetje te doen zo'n scheiding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd nogquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die van ons vrij makkelijk.
Geen kinderen dat scheelt
Gezamenlijke advocaat. Die zei ik heb nog nooit zo'n makkelijke scheiding meegemaakt
Ik mag ook alles hebben, maar dat heb ik geweigerd. Ben van netjes verdelen, ik hoef ook geen alimentatie of pensioen. Kan mijn eigen boontjes wel doppen straks
Mijn verjaardag gister was wel kut. Dus met dat soort dagen is het wel wennen![]()
Maar goed, ben alleen bang voor de toekomstIk zei vandaag nog tegen vriendin, straks ga ik helemaal alleen dood
zegt ze: maar je hebt mij toch..... uh die gaat eerder dood natuurlijk want alcoholist, drugs en roken
Drink jij niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog
Van iemand die niet rookt, geen drugs gebruikt en niet drinkt
Wat een smeerlapquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Drink jij niet?
Ow ik doe wel een drankje hoor. Drugs doe ik niet meer en roken nooit gedaan.
Overigens, de behangman rookt zware shagDie geur zit nog steeds in mijn neus
![]()
![]()
jaquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die van ons vrij makkelijk.Nog gefeliciteerd maatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met coke wellichtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
jaEn dan gewoon in de tuin, maar die geur
Ik ging serieus googlen hoe je het uit je neus krijgt
Dank je welquote:
Gewoon eerder weggaan johquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel
Al was het wel een kut verjaardag
Is toch andersHoewel we nog in hetzelfde huis wonen
In ieder geval een stap richting je nieuwe zelf, was vast gezellig plakkerig geworden om je verjaardag op een zolderkamer te vierenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Nog eerder bij mijn ouders
Jij bent niet goed
Ja heb jij een huis voor mij danquote:
Kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb jij een huis voor mij dan
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst
Dat ken ik nietquote:
Onlogisch is best rijk tochquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat ken ik nietSowieso verdien ik te weinig (kutbedrijf
)
En ik moet de overwaarde nog delen
En ik ga mijn baan kwijt raken
Dus kom in de ww. Wil geen appartement want dan betaal je je scheel aan VVE.
Sowieso gaan appartement hier vanaf 275.000 en huizen vanaf 350.000
Dus ben fucked up![]()
Of ik moet zo snel mogelijk een rijke vent vinden
Ja maar @onlogisch is mijn billie maatjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is best rijk toch
En voor Feyenoord
Ik zie best een match
Wat goed van jequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar ik doe nu een cursus WFTKan ik weer terug naar bank- en verzekeringswezen
Doe niet zo stompzinnigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja maar @onlogisch is mijn billie maatje
Nou dank je wel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed van jeGa zo door
[..]
Doe niet zo stompzinnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |