quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017Ik doe mijn best.SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent er zelf ook amper.![]()
![]()
Maar goed. Nu douchen want mijn vriendin heeft mij onder gesaust ipv de muren
Zal zo even woordle doen![]()
![]()
Altijd aanwezig maatje. DE MANNEN DIE VOORAAN STAANquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Maar jij bent er zelf ook amper.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017Van 34 naar 15 en nu naar 5.SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @Charz
Erg jammer dat Niek weer gevlogen is.![]()
Nieuw onderkomen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal zo even woordle doen![]()
Ik denk al erg veel na over de volgende username waarmee n1ek- ten tonele zal verschijnenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Van 34 naar 15 en nu naar 5.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @:charz
![]()
Duurt wel langquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk al erg veel na over de volgende username waarmee n1ek- ten tonele zal verschijnen![]()
in 2017 zat ik boven op jou dusquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Van 34 naar 15 en nu naar 5.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @:charz
![]()
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregenquote:
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
Dus als iemand wat weet? Rondom Rotterdam... let me knowMax 800 euro huur
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
in 2017 zat ik boven op jou dus![]()
![]()
Waarom woon je niet gewoon bij je man danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregen
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
Dus als iemand wat weet? Rondom Rotterdam... let me knowMax 800 euro huur
![]()
Omdat we uit elkaar zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom woon je niet gewoon bij je man dan![]()
Nou ja bijna uit elkaar. Scheiding is bijna rond![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat we uit elkaar zijn![]()
Nou ja bijna uit elkaar. Scheiding is bijna rond
Hey![]()
![]()
Ik zie je nooit!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd aanwezig maatje. DE MANNEN DIE VOORAAN STAAN![]()
![]()
![]()
Dit is geil.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal zo even woordle doen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nouquote:
Weet je wat een kutwerk dat is om het eraf te halen
En morgen weer
Ow die zijn samen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje Pisces ook niet![]()
Zo diep waren ze niet, hij laat het meestal breed hangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:onlogisch vertelde vroeger altijd zijn diepste geheimen aan mij. Maar die liefde is over
Forum Opties Forumhop: Hop naar: