quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017Ik doe mijn best.SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent er zelf ook amper.![]()
![]()
Maar goed. Nu douchen want mijn vriendin heeft mij onder gesaust ipv de muren
Zal zo even woordle doen![]()
![]()
Altijd aanwezig maatje. DE MANNEN DIE VOORAAN STAANquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Maar jij bent er zelf ook amper.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017Van 34 naar 15 en nu naar 5.SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @Charz
Erg jammer dat Niek weer gevlogen is.![]()
Nieuw onderkomen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal zo even woordle doen![]()
Ik denk al erg veel na over de volgende username waarmee n1ek- ten tonele zal verschijnenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Van 34 naar 15 en nu naar 5.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @:charz
![]()
Duurt wel langquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk al erg veel na over de volgende username waarmee n1ek- ten tonele zal verschijnen![]()
in 2017 zat ik boven op jou dusquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Van 34 naar 15 en nu naar 5.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @:charz
![]()
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregenquote:
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
Dus als iemand wat weet? Rondom Rotterdam... let me knowMax 800 euro huur
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
in 2017 zat ik boven op jou dus![]()
![]()
Waarom woon je niet gewoon bij je man danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregen
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
Dus als iemand wat weet? Rondom Rotterdam... let me knowMax 800 euro huur
![]()
Omdat we uit elkaar zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom woon je niet gewoon bij je man dan![]()
Nou ja bijna uit elkaar. Scheiding is bijna rond![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat we uit elkaar zijn![]()
Nou ja bijna uit elkaar. Scheiding is bijna rond
Hey![]()
![]()
Ik zie je nooit!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd aanwezig maatje. DE MANNEN DIE VOORAAN STAAN![]()
![]()
![]()
Dit is geil.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal zo even woordle doen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nouquote:
Weet je wat een kutwerk dat is om het eraf te halen
En morgen weer
Ow die zijn samen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje Pisces ook niet![]()
Zo diep waren ze niet, hij laat het meestal breed hangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:onlogisch vertelde vroeger altijd zijn diepste geheimen aan mij. Maar die liefde is over![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo diep waren ze niet, hij laat het meestal breed hangenOkequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon vrienden![]()
![]()
In goed overleg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon vrienden![]()
Ja die van ons vrij makkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Een beetje te doen zo'n scheiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd nogquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die van ons vrij makkelijk.
Geen kinderen dat scheelt
Gezamenlijke advocaat. Die zei ik heb nog nooit zo'n makkelijke scheiding meegemaakt
Ik mag ook alles hebben, maar dat heb ik geweigerd. Ben van netjes verdelen, ik hoef ook geen alimentatie of pensioen. Kan mijn eigen boontjes wel doppen straks
Mijn verjaardag gister was wel kut. Dus met dat soort dagen is het wel wennen![]()
Maar goed, ben alleen bang voor de toekomstIk zei vandaag nog tegen vriendin, straks ga ik helemaal alleen dood
zegt ze: maar je hebt mij toch..... uh die gaat eerder dood natuurlijk want alcoholist, drugs en roken
Van iemand die niet rookt, geen drugs gebruikt en niet drinkt![]()
![]()
Drink jij niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog
Van iemand die niet rookt, geen drugs gebruikt en niet drinkt
Ow ik doe wel een drankje hoor. Drugs doe ik niet meer en roken nooit gedaan.
Overigens, de behangman rookt zware shagDie geur zit nog steeds in mijn neus
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een smeerlapquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Drink jij niet?
Ow ik doe wel een drankje hoor. Drugs doe ik niet meer en roken nooit gedaan.
Overigens, de behangman rookt zware shagDie geur zit nog steeds in mijn neus
![]()
![]()
![]()
jaquote:En dan gewoon in de tuin, maar die geur
Ik ging serieus googlen hoe je het uit je neus krijgt![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die van ons vrij makkelijk.Nog gefeliciteerd maatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met coke wellichtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
jaEn dan gewoon in de tuin, maar die geur
Ik ging serieus googlen hoe je het uit je neus krijgt![]()
Dank je welquote:
Al was het wel een kut verjaardag
Is toch andersHoewel we nog in hetzelfde huis wonen
![]()
![]()
Gewoon eerder weggaan johquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel
Al was het wel een kut verjaardag
Is toch andersHoewel we nog in hetzelfde huis wonen
![]()
In ieder geval een stap richting je nieuwe zelf, was vast gezellig plakkerig geworden om je verjaardag op een zolderkamer te vierenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Nog eerder bij mijn ouders
Jij bent niet goed![]()
Ja heb jij een huis voor mij danquote:
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst![]()
![]()
Kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb jij een huis voor mij dan
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst![]()
Dat ken ik nietquote:Sowieso verdien ik te weinig (kutbedrijf
)
En ik moet de overwaarde nog delen
En ik ga mijn baan kwijt raken
Dus kom in de ww. Wil geen appartement want dan betaal je je scheel aan VVE.
Sowieso gaan appartement hier vanaf 275.000 en huizen vanaf 350.000
Dus ben fucked up![]()
Of ik moet zo snel mogelijk een rijke vent vinden![]()
![]()
Onlogisch is best rijk tochquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat ken ik nietSowieso verdien ik te weinig (kutbedrijf
)
En ik moet de overwaarde nog delen
En ik ga mijn baan kwijt raken
Dus kom in de ww. Wil geen appartement want dan betaal je je scheel aan VVE.
Sowieso gaan appartement hier vanaf 275.000 en huizen vanaf 350.000
Dus ben fucked up![]()
Of ik moet zo snel mogelijk een rijke vent vinden
En voor Feyenoord
Ik zie best een match![]()
Ja maar @onlogisch is mijn billie maatjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is best rijk toch
En voor Feyenoord
Ik zie best een match
Dat zei mijn pa.... je komt niet weer met een ajacied thuis hoor
(mijn eerste echte vriendje was voor ajax)
![]()
Wat goed van jequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar ik doe nu een cursus WFTKan ik weer terug naar bank- en verzekeringswezen
Ga zo door
Doe niet zo stompzinnigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja maar @onlogisch is mijn billie maatje![]()
Nou dank je wel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed van jeGa zo door
[..]
Doe niet zo stompzinnig![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: