abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:09:58 #1
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218441238
Aangezien migratie een onderwerp is wat hier weleens besproken wordt, voor de liefhebbers een aantal migrantenverhalen op Reuters

https://www.reuters.com/i(...)-europe-anniversary/
pi_218442296
https://www.dienstterugke(...)+toch+gewoon+uit.pdf

Verhalen van vluchtelingen die terug moeten (of willen) en verhalen van werknemers van Dienst Terugkeer & Vertrek over hoe zo'n proces loopt.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:21:49 #4
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218443339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
https://www.dienstterugke(...)+toch+gewoon+uit.pdf

Verhalen van vluchtelingen die terug moeten (of willen) en verhalen van werknemers van Dienst Terugkeer & Vertrek over hoe zo'n proces loopt.
Pfff, alleen die eerste al, je zou als werknemer toch moedeloos worden van zo'n bodemloze put aan verspild moeite.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218458956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Pfff, alleen die eerste al, je zou als werknemer toch moedeloos worden van zo'n bodemloze put aan verspild moeite.
jongens jongens jongens toch
hoeveel geld moet dat wel niet gekost hebben? alles bij elkaar? artsen, advocaten, IND, vluchten ... tienduizenden euro's, misschien zelfs meer dan dat. wat worden we toch op walgelijke wijze misbruikt door allerlei figuren.
Mja
pi_218582187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Ik heb die gelezen. Wat een respect heb ik voor die DT&V medewerker. Ik zou daar echt niet kunnen werken.
pi_218582192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
jongens jongens jongens toch
hoeveel geld moet dat wel niet gekost hebben? alles bij elkaar? artsen, advocaten, IND, vluchten ... tienduizenden euro's, misschien zelfs meer dan dat. wat worden we toch op walgelijke wijze misbruikt door allerlei figuren.
Ja wat moet je anders met die mensen? Je kan ze helaas niet ergens op een eiland dumpen zoals Denemarken volgens mij wilde doen.
pi_218582711
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 18:52 schreef socialmedialurker het volgende:

[..]
Ja wat moet je anders met die mensen? Je kan ze helaas niet ergens op een eiland dumpen zoals Denemarken volgens mij wilde doen.
Waarom eigenlijk niet?

Van mij mogen ze een eiland optrekken in de Noordzee waar asielzoekers naartoe kunnen. Daar kunnen ze gratis arbeid verrichten voor de staat in afwachting van hun procedure. Dat garandeert ook dat ze lekker moe zijn 's avonds en niet zoals die kerel in Amsterdam 's nachts nog energie hebben om 's nachts de straat op te gaan en onze vrouwen te verkrachten en vermoorden. Maar ja, ze zitten toch op een eiland, dus uiteindelijk is die kans klein. En binnen 2 weken na invoer van dit systeem zal het aantal aanvragen dalen naar 0.
Mja
  zondag 24 augustus 2025 @ 19:51:34 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218582813
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 18:52 schreef socialmedialurker het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 24 augustus 2025 @ 20:07:48 #10
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218582935
quote:
16s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat wel.
Dan hebben we wel een moderne en Nederlandse versie van Kurt Russell nodig.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')