Pfff, alleen die eerste al, je zou als werknemer toch moedeloos worden van zo'n bodemloze put aan verspild moeite.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
https://www.dienstterugke(...)+toch+gewoon+uit.pdf
Verhalen van vluchtelingen die terug moeten (of willen) en verhalen van werknemers van Dienst Terugkeer & Vertrek over hoe zo'n proces loopt.
jongens jongens jongens tochquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pfff, alleen die eerste al, je zou als werknemer toch moedeloos worden van zo'n bodemloze put aan verspild moeite.
Ik heb die gelezen. Wat een respect heb ik voor die DT&V medewerker. Ik zou daar echt niet kunnen werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pfff, alleen die eerste al, je zou als werknemer toch moedeloos worden van zo'n bodemloze put aan verspild moeite.
Ja wat moet je anders met die mensen? Je kan ze helaas niet ergens op een eiland dumpen zoals Denemarken volgens mij wilde doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
jongens jongens jongens toch
hoeveel geld moet dat wel niet gekost hebben? alles bij elkaar? artsen, advocaten, IND, vluchten ... tienduizenden euro's, misschien zelfs meer dan dat. wat worden we toch op walgelijke wijze misbruikt door allerlei figuren.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:52 schreef socialmedialurker het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met die mensen? Je kan ze helaas niet ergens op een eiland dumpen zoals Denemarken volgens mij wilde doen.
Natuurlijk kan dat wel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:52 schreef socialmedialurker het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met die mensen? Je kan ze helaas niet ergens op een eiland dumpen zoals Denemarken volgens mij wilde doen.
Dan hebben we wel een moderne en Nederlandse versie van Kurt Russell nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |