Het zonnetje in huis.:') arrogant ventje dat je bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef Farenji het volgende:
Die afhankelijkheid van ai begint zorgwekkende vormen aan te nemen. En als je het nodig hebt om een fucking hamburger te bakken... Kun je wel je eigen veters strikken, of heb je daar ook een ai stappenplan voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb vandaag chat gpt gebruikt om een cake te bakken.Mooie verhouding van ingrediënten voor cake soep inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
cake soep? ben je niet lekker ouwe schele geit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mooie verhouding van ingrediënten voor cake soep inderdaad.
Klassieke methode: Konijnenoortjesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef Farenji het volgende:
Kun je wel je eigen veters strikken, of heb je daar ook een ai stappenplan voor nodig?
Hoe prompt je dat dan, upload je foto's?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:44 schreef Filosoofert het volgende:
Ik gebruik het vaak om van verschillende producten de voedingswaarde te vergelijken. Zelfs als je voor het schap staat is het sneller om het via Cgpt te doen.
Zou kunnen, maar chatgpt kan het ook zelf opzoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe prompt je dat dan, upload je foto's?
Hij zet alles in tabellen, maar die kopieert hij niet mee naar Fok! maar dan heb je een ideequote:Wat zijn de voedingswaarden van de verschillende merken kwark bij de AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:30 schreef junkiesietze het volgende:
ik had aan chatgpt een recept voor de slowcooker gevraagd, was niet te vreten.
Hoe de hell laat je hamburgers aanbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik heb de deelnemers het regelmatig zien gebruiken. Soms ook "vind alternatief bij Jumbo voor Roemeens product X"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:14 schreef golfer het volgende:
Nog even en AI kookt ook voor je.
Gelukkig vind ik zelf recepten opzoeken en koken een stuk leuker en hoe meer en vaker je dat zelf doet heb je geen kunstmatige intelligentie meer nodig.
Het filtert alle bruikbare informatie uit vele sites met ruis. Dus voor dit soort dingen is het niet veel meer dan dat gewoon traditioneel via internet zoeken ook al goed deed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik gebruik het om wat te experimenteren met kruiden. Dus om een eerste idee te krijgen welke kruiden ik eens kan proberen bij een (combi van) groente(n).
Er is trouwens niks mis mee als iemand AI gebruikt om te koken. Al doende leer je daar toch van, want koken gaat nooit helemaal volgens een recept en al helemaal niet volgens AI
Dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:32 schreef slaveloos het volgende:
Soms gebruik ik chatGPT voor inspiratie, dan heb je wat dingen in huis en dan vraag je wat je er zoal mee zou kunnen doen. En dat ik het niet nodig heb voor het bakken van een stukkie vlees is toch geen maatstaf of een ander er iets aan heeft. Als het werkt, lekker koken met AI
Heel logisch toch. Vroeger moest je bladeren in een kookboek, later google en YouTube en nu AI. Als niemand je geleerd heeft te koken moet je t jezelf leren, en als je een bepaald dieet wilt kun je dat optimaal met AI maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat.
Nu ik meer aan het sporten ben wil ik dat ie een dagmenu voor me maakt van de ingrediënten die ik in huis heb met de juiste macro's.
Waarom gebruik je grok dan? zijn de recepten uit chatgpt niet racistisch genoeg?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:24 schreef dimmak het volgende:
Ik gebruik Grok vooral om snel ingrediënten van Amerikaanse recepten om te zetten naar een X aantal personen met Nederlandse maatvoering en producten die hier beschikbaar zijn.
Als ik zelf free wheelen leg ik de stappen uit aan Grok en vraag ik of ik wat mis en hij verbeteringen heeft.
Soms vraag ik om ingrediënten te vervangen als iets mij niet aan staat en ik loop zelf vast.
Mega fijn, AI + koken.
Omdat ik betere antwoorden krijg met Grok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Waarom gebruik je grok dan? zijn de recepten uit chatgpt niet racistisch genoeg?
Blanke vla met negerzoenenquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat ik betere antwoorden krijg met Grok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |