Jij kan door haar broekje heen kijken?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
kijk hoe fucking groot dat gat is.
Er is nog veel meer wat ik kan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij kan door haar broekje heen kijken?
Die wil dus alleen maar geneukt worden. Oh wat een geile slet, fuck damn wat een vieze hoer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je daar vast in kunt komen te zitten, ik bedoel kijk hoe fucking groot dat gat is.
We hoeven haar niet direct voor rotte vis uit te maken. Ze is ons er niet mee tot last toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die wil dus alleen maar geneukt worden. Oh wat een geile slet, fuck damn wat een vieze hoer.
Heb je nou een gat geboord, dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stiefzusje zat wel vast in de vaatwasser.
Heb je z'n moeder nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je daar vast in kunt komen te zitten, ik bedoel kijk hoe fucking groot dat gat is.
Ik heb de mijne zelfs nog nooit gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Heb je z'n moeder nog nooit gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |