SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh dat weet ik dan weer niet van hem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:13 schreef Wereldgozer het volgende: [..] Niet qua muziek Maar dat verhaal boehoe ik was arm en iedereen haatte me
Ik was niet eens armquote:
Ik vrees dat ik hier ook niet mee kan helpen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een second opinion over de bestelde bloesjesIk kan niet zien of ze op de rug ook goed zitten.
Stuur even pics in DM.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een second opinion over de bestelde bloesjesIk kan niet zien of ze op de rug ook goed zitten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur even pics in DM.
GMTAquote:
App maar wat foto's.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Die zegt toch dat het goed staat ook als het niet zo isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Nee dan had ik het ook aan m'n moeder kunnen vragen
en dan lach je er niet eens bijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Nee dan had ik het ook aan m'n moeder kunnen vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@CherryLipsquote:
ah ja, goede redenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat hij uit Limburg komt.
Zolang het niet trekt, dan zit het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Stinkende Gouwe? Plant/onkruid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
Waar the fuck heeft Hedwig nou weer ingezeten. Ze heeft gele vlekken.
Mailyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Stinkende Gouwe? Plant/onkruid.
Even googlen
Lijkt wel iets van stuifmeel ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Stinkende Gouwe? Plant/onkruid.
Even googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |