KLB / Mensen die zeuven en puuzelen zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net als die dwazen die puuzelen zeggen. Tegen de muur!
https://www.tiktok.com/@havenwerker/video/7155035405715279109quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
KLB / Mensen die zeuven en puuzelen zeggen
@Aiciu heeft een hele wetenschappelijke naam.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
KLB / Mensen die zeuven en puuzelen zeggen
KLB / Mensen die Paprika Steen hetenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom klaagt iedereen altijd over dingen als zeuven, puuzelen en doezen maar nooit over papprika
Ik vind het prima zolang het als Paaprika uitgesproken wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
KLB / Mensen die Paprika Steen heten
En mensen die ooto's zeggen uitleveren aan Mexicaanse kartelsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tenzij die zich als vrouw identificeert, dan is het Maprikaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang het als Paaprika uitgesproken wordt.
Lekker sjekkie roken en daarna een puusel van mijn hont maken.quote:
Vergeet Pietza en ZZZZZjips niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang het als Paaprika uitgesproken wordt.
Is rotterdams denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:58 schreef pokkerdepok het volgende:
doezen is wel raar, het is doesje
Ik ga zo lekker lunzen, een krozantje met hanzjee!quote:
Ik heb nog nooit iemand puuzelen tegen een muur horen zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zou het met hem en zijn moeder zijn? [edit: zelf al beantwoord. Milking his 15 minutes of fame: https://www.instagram.com/wilcobeks/ ]quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Aaawwwww Wilco.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb het gegoogeld. Niet schrikken. Serieus.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe zou het met hem en zijn moeder zijn? [edit: zelf al beantwoord. Milking his 15 minutes of fame: https://www.instagram.com/wilcobeks/ ]
Ik weet wel dat er mensen zijn die duuzend zeggen, maar doezend ook?quote:
"Doezend" is een Achterhoeks dialectwoord voor "duizend". Het is een variant van het Nederlandse woord voor duizend. Maar ik heb het ook gehoord in drenthe maar die praten dan wel heel plat drentsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er mensen zijn die duuzend zeggen, maar doezend ook?
Amerikanen kunnen de meeste niet-Engelse plaatsnamen niet fatsoenlijk uitspreken (veel Engelse plaatsnamen ook niet).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zit de laatste tijd wel eens documentaires op YouTube over de verdwijning van Amy Bradley te bekijken. Amy Bradley was een 23 jarige Amerikaanse jonge dame die in maart 1998 met haar familie een cruise maakte door het Caribisch gebied en rond het tijdstip waarop het cruiseschip in Curaįao aanlegde, verdween.
Het valt me in die documentaires op dat veel Amerikanen niet weten hoe je de naam Curaįao correct moet uitspreken. Wat vinden jullie wat er met die mensen moet gebeuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |