SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja iets aanvallen kost 25 energy.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik heb niet genoeg energie![]()
Betere TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
ja ik heb alles opgemaakt in de gymquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja iets aanvallen kost 25 energy.
en toen was het opeens vol
dus weer opgemaakt in de gymHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die is ook opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef KoningWouter het volgende:
Met nerve kun je crimes doen om geld te verdienen en crime XP te verdienen.
en ik ben ook neit blijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging snelDon't follow me. I am lost too
Ja Gym is het beste om sterker te worden. Als je andere mensen aanvalt krijg je ook punten maar veel minder. Alleen heb je dan wel kans om zijn geld te stelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik heb alles opgemaakt in de gym
en toen was het opeens vol
dus weer opgemaakt in de gym
Het meest verdien ik met overvallen![]()
Ja zorg dat altijd alles op is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die is ook op
en ik ben ook neit blij
Dan moet je weer een tijd wachten![]()
![]()
ik dacht ik begin braaf en bouw wat op voor ik andere ga aanvallenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Gym is het beste om sterker te worden. Als je andere mensen aanvalt krijg je ook punten maar veel minder. Alleen heb je dan wel kans om zijn geld te stelen.
Het meest verdien ik met overvallen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Goed zo. Want als je iemand aanvalt willen ze het geld terug jatten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht ik begin braaf en bouw wat op voor ik andere ga aanvallen
Daarom (oja jij bent net begonnnen heb je de peggy bank nog)?
Als je alles wat je verdient in je spaarvarken gooit kunnen ze het niet jatten van je.![]()
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar dus ik ging aankleden en sporten
irlIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
het is nog vroeg maar volgens mij zijn we bijna op minder dan 2000 te gaanquote:
maar helaas update te lijst niet zo vaak dus geen zekerheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#TeamLilak
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Je gaat best hard wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is nog vroeg maar volgens mij zijn we bijna op minder dan 2000 te gaan
maar helaas update te lijst niet zo vaak dus geen zekerheid
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: