quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een positieve test in mijn handen. Heel onwerkelijk nog even, dus voorzichtig blij. En nu een maand wachten tot de eerste check, toch ook weer een spannende periode.
Wat tof, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een positieve test in mijn handen. Heel onwerkelijk nog even, dus voorzichtig blij. En nu een maand wachten tot de eerste check, toch ook weer een spannende periode.
Wauw wat goed gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:59 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Hoe gaat het met jou nu? Lukt het spuiten een beetje?quote:Op zaterdag 29 november 2025 06:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Wauw wat goed gefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik ben nu 8 dagen aan het spuiten. Gisteren echo gehad en het lijkt erop dat ik 10-13 eiblaasjes heb. Dus dat is wel top. Afwachten hoeveel er bruikbaar zijn. Maandag weer echo.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks! Hoe gaat het met jou nu? Lukt het spuiten een beetje?
Fijn om te horen, Myr. Hopelijk zet het door.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:59 schreef Myraela het volgende:
Was echt heftig eigenlijk. Had volledige narcose en ben er echt flink beroerd van geweest. Kon die nacht erna ook niet slapen. Infuus was verschrikkelijk… zat niet goed.quote:
Ja, ik was me de eerste dagen wel verschrikkelijk bewust van alles.quote:Op maandag 8 december 2025 18:06 schreef Myraela het volgende:
Wat een mooie score! Nu begint het lange wachten.
Ik zit op 12DPO. Ik heb geen symptomen meer maaar ben wel erg moe. Bij m’n 1ste zwangerschap had ik ook geen symptomen behalve erg moe de week voor het testen. Ik kon niet eerder testen ton omdat ik op vakantie was bij m’n zus. En ik was aan de pil dus hield er geen rekening mee.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Debsterr het volgende:
@:LadyTagliatelle wat spannend! Hoe is het ondertussen met je?
Ohhh, nog een paar daagjes dus tot je echt duidelijkheid hebt. Ik duim heel hard voor je!quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik zit op 12DPO. Ik heb geen symptomen meer maaar ben wel erg moe. Bij m’n 1ste zwangerschap had ik ook geen symptomen behalve erg moe de week voor het testen. Ik kon niet eerder testen ton omdat ik op vakantie was bij m’n zus. En ik was aan de pil dus hield er geen rekening mee.
Dus ergens heb ik wel hoop eigenlijk.terwijl ik ook echt wel tussen hoop en vrees leef. Ben écht bang dat het weer negatief is. Durf dus niet voor de testdag te testen. Al zie ik overal op internet mensen die wel voor DPO 16 testen.
Ben ook gewoon bang omdat ineens m’n vorige cyclus 38 dagen was. Dat is zo afwijkend voor mij.
Voel me niet bepaald top maar ja dat hoort erbij.quote:
Wil dat zeggen dat je positief getest bent? Want laatst zat je op het twee weken bankje?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel me niet bepaald top maar ja dat hoort erbij.
Maandag echo, wel spannend.
Ik duim mee voor een streepje voor je deze week!
Ja, ik had het alleen in het andere topic gepost.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat je positief getest bent? Want laatst zat je op het twee weken bankje?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 december 2025 18:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik heb multiple positief getest.
Aaah jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 december 2025 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik had het alleen in het andere topic gepost.
Volgens het ziekenhuis nu 6+3 maar ik denk zelf dat ik een paar dagen later heb geovuleerd. We zullen het zien. Ik zei vanavond nog dat ik het eigenlijk jammer vind dat de echo maandag al is, ik zit nu nog wel redelijk comfortabel in de ontkenningsfase.
[..]
Gefeliciteerd![]()
Er hangt wat in de lucht hier denk ik!quote:Op donderdag 18 december 2025 18:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik heb multiple positief getest.
Godzijdank wel, het was anders wel erg eenzaam hierquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hangt wat in de lucht hier denk ik!Gefeliciteerd!
Ja, het is ook net een beetje hoe het valt eigenlijk. Met de feestdagen is iedereen op mijn werk weg en ben ik waarnemer voor de leidinggevende, en ik ben nu gewoon bang dat ik slecht nieuws krijg maar dan wel gewoon volle bak door moet. Maar goed, hopelijk maak ik me druk om niks en is alles gewoon volgens verwachting.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:39 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Aaah jij ook gefeliciteerd
Oh echt, wil je ruilen? Ik kan echt niet wachten op die echo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |