Eerste wat ik dacht ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef mvdejong het volgende:
Eerste tip : zoek uit of je balkon de belasting wel aankan.
Het voordeel is dat het op het zelfde beton staat al waar ook de andere flats op staan. Dus moet goed komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef mvdejong het volgende:
Tweede tip: zoek uit of het mag van de VVE of de verhuurderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef mvdejong het volgende:
OK, dacht te waarschuwen voordat het volgende scenario plaatsvindt :quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het op het zelfde beton staat al waar ook de andere flats op staan. Dus moet goed komen
Geen probleem daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:10 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tweede tip: zoek uit of het mag van de VVE of de verhuurder
ik zie ook regelmatig auto's door rood rijden zonder problem, dan zal ik dit dan ook gewoon zonder problemen moeten kunnen doen, toch?quote:
Meer dat er in het reglement er niets tegen opgenomen is, daarnaast zit ik in het bestuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:29 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
ik zie ook regelmatig auto's door rood rijden zonder problem, dan zal ik dit dan ook gewoon zonder problemen moeten kunnen doen, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |