Eerste wat ik dacht ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef mvdejong het volgende:
Eerste tip : zoek uit of je balkon de belasting wel aankan.
Het voordeel is dat het op het zelfde beton staat al waar ook de andere flats op staan. Dus moet goed komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef mvdejong het volgende:
Tweede tip: zoek uit of het mag van de VVE of de verhuurderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef mvdejong het volgende:
OK, dacht te waarschuwen voordat het volgende scenario plaatsvindt :quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het op het zelfde beton staat al waar ook de andere flats op staan. Dus moet goed komen
Geen probleem daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:10 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tweede tip: zoek uit of het mag van de VVE of de verhuurder
ik zie ook regelmatig auto's door rood rijden zonder problem, dan zal ik dit dan ook gewoon zonder problemen moeten kunnen doen, toch?quote:
Meer dat er in het reglement er niets tegen opgenomen is, daarnaast zit ik in het bestuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:29 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
ik zie ook regelmatig auto's door rood rijden zonder problem, dan zal ik dit dan ook gewoon zonder problemen moeten kunnen doen, toch?
Ik zit er over na te denken hem in de beits te zetten, dan kan hij nog een beetje ademen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:55 schreef 215 het volgende:
Ik neem aan dat je doelt op een soort van houten telefooncel met panelen of lampen erin. Een balkon is vaak niet direct in de regen dus denk ik dat met een laag lijnolie of zo het hout voldoende waterbestendig te maken voor incidenteel natregenen. Desnoods kan je de kant die het meest onbeschermd is nog van een regenscherm of zo voorzien. Verven kan ook maar dan zou ik eerst contact opnemen met de fabrikant.
Dat gaat na een paar jaar naar de haaien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken hem in de beits te zetten, dan kan hij nog een beetje ademen...
En dan zou het denk wel goed moeten komen.
Hoe gevoelig zou vurenhout zijn, afgewerkt van buiten met beits, waarvan maar een zeide regen vangt?
Truus en Sjaak van de benedenwoningquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:12 schreef mvdejong het volgende:
[..]
OK, dacht te waarschuwen voordat het volgende scenario plaatsvindt :
• benedenbuurman : "Truus, had jij een sauna besteld ?"
• benedenbuurvrouw : "Nee, Sjaak, hoezo ?"
Ik zou de fabrikant benaderen in hoeverre het ding moet kunnen ademen of dat je het dicht mag schilderen dan wel beitsen. Omdat ie van binnenuit ook vochtig gaat worden zo nu en dan zou ik niet zomaar er iets op smeren zonder te informeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken hem in de beits te zetten, dan kan hij nog een beetje ademen...
En dan zou het denk wel goed moeten komen.
Hoe gevoelig zou vurenhout zijn, afgewerkt van buiten met beits, waarvan maar een zeide regen vangt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |