Broodje burgerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Wat gaan we straks eten? Ik heb macaroni.
Chili con carnequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Groentesoep met balletjes en maisbrood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Kutkinderen.quote:Het meisje dat maandagavond gewond raakte bij een steekpartij in Capelle aan den IJssel is twaalf jaar oud en komt uit Rotterdam, meldt de politie dinsdag. De jongen en het meisje die werden aangehouden zijn respectievelijk veertien en vijftien jaar oud.
spinaziequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Goed slechte review achtergelaten op Google?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had toen dus weer gebeld en ze wilden een derde afspraak maken alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'Dan geef ik aan dat ze morgen moeten komen.' Ja doei hč, ik ga wel naar een ander. 'Maar wij zijn goedkoper.' Ja nogal wiedes, je komt niet.
Ik moet eerst nog bloed doneren. Misschien daarna döner om in het thema te blijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Nee niet aan gedachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed slechte review achtergelaten op Google?
zonnestralen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, en dan gaat het nou ineens regenen
Naar aanleiding van dit bericht buienradar gecheckt en geconcludeerd dat ik niet te lang op werk moet blijven omdat ik er thuis geen rekening mee heb gehouden dat het zou regenen. Dankjewel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, en dan gaat het nou ineens regenen
https://www.instagram.com/reel/DJlrAUfTv3b/quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit bericht buienradar gecheckt en geconcludeerd dat ik niet te lang op werk moet blijven omdat ik er thuis geen rekening mee heb gehouden dat het zou regenen. Dankjewel.
Kibbesoepquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ze kunnen amper met mes en vork eten ....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
12-jarige neergestoken in Capelle a/d IJssel verdachten (14 en 15) aangehouden - https://nos.nl/l/2577657
Ze worden echt steeds jonger he.
Ja zo worden ze niet oud iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
12-jarige neergestoken in Capelle a/d IJssel verdachten (14 en 15) aangehouden - https://nos.nl/l/2577657
Hoe triestquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
Welk liedje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
Als ik nog een keer dat liedje van Jan Smit hoor gaat dat ook niet goed komen hoor.
Ja 30 sec geluisterd en toen snel uitquote:
Had dat dan eerder gezegdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Ik raad zeker niemand aan om erop te klikken en als je het wel doet is het op eigen risico.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Kut nu heb ik engelbewaarder ook weer in mijn hoofd.
quote:
Jan Smit dacht dat ik hem een compliment gaf toen ik zei dat dit bleef hangen.quote:
Ik moet altijd aan @Citizen.Erased denken als ik dat nummer hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Kut nu heb ik engelbewaarder ook weer in mijn hoofd.
De vrouwelijke versie van Citizen.Erased?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan @:Citizen.Erased denken als ik dat nummer hoor.
Wat heeft die jongen jou misdaan dat je dit nummer met hem associeert?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan @:Citizen.Erased denken als ik dat nummer hoor.
Nee, die associeer ik weer met andere nummers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Citizen.Erased?
Mij niks. Hij is er wel 100x over begonnen naar 4ebe en toen is die associatie in mijn hoofd ontstaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen jou misdaan dat je dit nummer met hem associeert?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die associeer ik weer met andere nummers.
Is hij stiekem fan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij niks. Hij is er wel 100x over begonnen naar 4ebe en toen is die associatie in mijn hoofd ontstaan.
Geen idee of hij ooit naar dat optreden in Eindhoven is geweest.quote:
Zit even 10 minuten in bad en dacht; eff op fok spiekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |