Eng!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar maanden is hele internet zo. Moet je hier uiteindelijk je komen stellen.
Nou nee. Gewoon te veel water erbovenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:37 schreef Ama het volgende:
Fouten, laksheid en giftige werkcultuur leidden tot implosie onderzeeër Titan - https://nos.nl/l/2577673
Verrassend zeg.![]()
Dan zijn het AI-bots die met elkaar aan het praten zijn en zijn de mensen de ongenode gastenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar maanden is hele internet zo. Moet je hier uiteindelijk je komen stellen.
Onbedoelde conversie van biologie naar natuurkunde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Gewoon te veel water erboven
3800 meter diep ligt die Titanic waar ze naar onderweg waren. In de vuistregel is dat 380 bar. Ietsje meer door de saliniteit. Geen spelletje. De Trieste ging tot 10km in de Marianentrog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Gewoon te veel water erboven
@Amaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:49 schreef flipsen het volgende:
Nog even voor die Drenthenaren onder ons in de regio Emmen, neem eens een kijkje op de website van de concertboerderij van mijn broertje en zijn vrouw: www.drentmeester.nl (en volg ze op Instagram). Hebben hele leuke en érg gevarieerde optredens gepland en ook gericht op de regio (Uut de Regio, Voel het Veen, de Proattafel). Echt de moeite waard!
/spam
Rapid unscheduled disassembly zoals dat heetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onbedoelde conversie van biologie naar natuurkunde.
Gewon haske dodquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rapid unscheduled disassembly zoals dat heet
Ik ga nog even snel cashen. Grok in spicy mode en even wat content genereren waar mensen voor betalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn het AI-bots die met elkaar aan het praten zijn en zijn de mensen de ongenode gasten
Ja ik moet me maar laten omscholen straksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel cashen. Grok in spicy mode en even wat content genereren waar mensen voor betalen.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met iets anders. Ik ben ook al aan het bedenken wat te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moet me maar laten omscholen straks
Elektricien of loodgieter ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met iets anders. Ik ben ook al aan het bedenken wat te gaan doen.
Zou niet zo goed weten wat ik dan moet gaan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met iets anders. Ik ben ook al aan het bedenken wat te gaan doen.
Kun je de hele tijd afspraken maken en niet op komen dagen @CherryLipsquote:
Idee is leuk maar zie mezelf er nog niet echt naar toe gaan.quote:
Ik kan ook niet zo heel erg veel. Misschien maar zelfvoorzienend gaan worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet zo goed weten wat ik dan moet gaan doen
Geit en een paar kippen in je achtertuin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo heel erg veel. Misschien maar zelfvoorzienend gaan worden.
Eilandje kopen en een beetje aanklooienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo heel erg veel. Misschien maar zelfvoorzienend gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |