Ja 30 sec geluisterd en toen snel uitquote:
Had dat dan eerder gezegdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Ik raad zeker niemand aan om erop te klikken en als je het wel doet is het op eigen risico.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Kut nu heb ik engelbewaarder ook weer in mijn hoofd.
quote:
Jan Smit dacht dat ik hem een compliment gaf toen ik zei dat dit bleef hangen.quote:
Ik moet altijd aan @Citizen.Erased denken als ik dat nummer hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Kut nu heb ik engelbewaarder ook weer in mijn hoofd.
De vrouwelijke versie van Citizen.Erased?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan @:Citizen.Erased denken als ik dat nummer hoor.
Wat heeft die jongen jou misdaan dat je dit nummer met hem associeert?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan @:Citizen.Erased denken als ik dat nummer hoor.
Nee, die associeer ik weer met andere nummers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Citizen.Erased?
Mij niks. Hij is er wel 100x over begonnen naar 4ebe en toen is die associatie in mijn hoofd ontstaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen jou misdaan dat je dit nummer met hem associeert?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die associeer ik weer met andere nummers.
Is hij stiekem fan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij niks. Hij is er wel 100x over begonnen naar 4ebe en toen is die associatie in mijn hoofd ontstaan.
Geen idee of hij ooit naar dat optreden in Eindhoven is geweest.quote:
Zit even 10 minuten in bad en dacht; eff op fok spiekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |