quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:05 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma en zus d'r handen zaten onder mijn mannenkwark.
Had je hulp nodig om het dekseltje van de kwark te trekken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:05 schreef Cockwhale het volgende:
Ja en je ma en zus d'r handen zaten onder mijn mannenkwark.
Naturel kwark is ontiegelijk goor ja. Maar die van Danio en Almhof zijn hemelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gelukkig onherkenbaar. Als ik iets walgelijk vind dan is het wel kwark.
Ik leg ook mijn zak wel eens in de kwark, maar dan wil ik verdomme geen scherpe aluminiumrandjes aan mijn kwarkbakje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat een stel mietjes zijn jullie! En je doet het helemaal verkeerd. Het is de bedoeling dat je met een scherp voorwerp een gat in de bodem prikt en de beker zo leegknijpt, net als bij een tube tandpasta.
Echt waar, ik doe het altijd zo, nooit problemen mee gehad.
Ik vreet de kwark recht uit de uierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
ik vreet vaak de helft van de kwark al op in de winkel om mijn anabolic window niet te missen
Is goed. Hoeveel wil je inzetten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
Binnenkort komt alles in een papieren verpakking en scheurt het open voor je thuis bentWedden.
Dat zeg ik toch. Mietje dus!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik leg ook mijn zak wel eens in de kwark, maar dan wil ik verdomme geen scherpe aluminiumrandjes aan mijn kwarkbakje!
Bij de Lidl zit nog gewoon het dekseltje erbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
En dan doen ze ook nog niet eens de dekseltjes er meer bij.
Binnenkort komt alles in een papieren verpakking en scheurt het open voor je thuis bentWedden.
Allemaal vanwege "het milieu"
Je zus haalde wel eens d'r kwarktassen uit de verpakking.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:28 schreef Invisibli het volgende:
Geen bediende hebben die de kwark voor je uit de verpakking haalt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |