SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
oh jee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk eerder door je hoge cholesterol
Ik heb morgenavond mensen over de vloer. Even m'n nieuwe decks proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Gewoon casual via Spelltable.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond mensen over de vloer. Even m'n nieuwe decks proberen.
Tuvasa met een heleboel enchantments en pure jank met gyruda. Alle even cmc clone creatures er in. Met de perfecte flips vanaf de eerste keer zouden er in magisch sprookjesland 96 kaarten gemilled kunnen worden dacht ik
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gaat rond met koffie en thee
Yesquote:
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yesnet ontbeten. Daarna heb ik een fles verse kokosnootmelk gehaald en nu ben ik thuis
Hoe is het daar?
Ik dacht er ook net aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zitquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zit
Ja ontbijt wat laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?
Hoe laat is het nu dan daar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
heb al een uur op de loopband gedaan en squats en touwtje gesprongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |