SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Adam AntDon't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
@:tot
Nu zie ik die buurman voor me als De Vieze ManErger!
Een alcoholistische dikke vent met een iq wat niet veel boven Down zit.![]()
Ik welquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Snuit hij ook zijn neus onder de douche?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu je het zegt: ik meen me die geluiden ook te herinneren ja!quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Snuit hij ook zijn neus onder de douche?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeder der Bolken..quote:Don't follow me. I am lost too
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
Net nadat ik een foto van je gepost heb natuurlijk he!
Okee, oudere foto dan maar:
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik leef nog hoor jongens en meidengeen zorgen want zie een reeks aan mentions waar ik niet eens meer zin in heb om nog te lezen.
Had het ff druk met storingsdienst enzo, verder weinig nieuws
Do what you love, love what you do!![]()
als ik ze ga lezen ben ik weer uur bezig weet ik nu al en met erop reageren.
LOL dus weet alles oke met mij, ga gerust door met mention. en ok nu heb ik ook volgende week storingsdienst.
lekker kut 3 weekenden achter elkaar, maarja probeer je collega's ff te helpen he die graag in de kinder vakanties ff vrij zijn.
Mag hopen dat het gewaardeerd werd, want ik heb ook nog wat om vrij te vragen nl maar in oktober.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: