abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218419449
Mensen, jullie gaan niet geloven wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd. Alles lijkt ineens mijn kant op te komen het ene buitenkansje na het andere!

Het begon met een e-mail van een Nigeriaanse prins. Blijkbaar ben ik via een of andere verre familielijn erfgenaam van een fortuin van 4,5 miljoen dollar. :o. Ik moest alleen even ¤2.000 overmaken om de administratiekosten voor de documenten te dekken. Logisch toch? Als je kijkt naar wat ik ervoor terugkrijg… Echt bizar. Die prins noemt me inmiddels “zijn Europese neef”. We hebben best een klik.

Daarna ben ik toegelaten tot een superexclusieve cryptogroep op Telegram. Alleen de echte insiders mogen erbij. Voor ¤500 mocht ik meedoen, en sindsdien krijg ik elke dag tips over coins die "binnenkort exploderen". Ik heb meteen alles in een muntje gestoken dat MoonYetiX heet, alleen al die naam straalt vertrouwen uit. Iedereen in de groep toont screenshots van hun winst, het is echt ongelofelijk. Ik zit hier dus gewoon aan het begin van iets groots.

Tussendoor kreeg ik een telefoontje van de “belastingdienst” . Althans, zo noemden ze zich. Supervriendelijke mensen met een licht accent. Ze vertelden dat ik recht heb op een belastingteruggave, maar dat ik even mijn identiteit moest bevestigen via iTunes-codes. Klinkt raar, maar Apple is tegenwoordig overal bij betrokken, dus ik snap het wel. ¤300 aan kaarten gekocht en codes netjes doorgegeven. Alles professioneel geregeld.

En dan: liefde! *; Via Facebook kreeg ik een bericht van een Filipijnse model dat zei dat ik haar "zon aan de westerse hemel" ben. Sindsdien chatten we elke dag. Ze is al vier keer bijna hierheen gevlogen, maar telkens was er iets met het visum of de douane. Ik heb haar wel geholpen met ¤800 voor haar ticket. Ze zegt dat ze volgende week echt komt en dat ze het voelt: wij horen bij elkaar. O+

O ja, en ik ben ook begonnen met een cursus van zo’n influencer die altijd filmpjes maakt met dikke auto's en villa’s op de achtergrond. Voor ¤997 kreeg ik toegang tot zijn exclusieve dropshipping-template én een 13 pagina’s tellende PDF over succes. Hij garandeert dat ik binnen 30 dagen financieel onafhankelijk ben. Mijn webshop is nog niet live, maar het voelt alsof ik vlak voor de doorbraak sta.

Alles bij elkaar opgeteld: dit is zonder twijfel de beste periode van mijn leven. Als het allemaal een beetje meezit, ben ik binnenkort schatrijk én gelukkig verliefd. _O_ ^O^

Maar ja waarom heb ik dit niet eerder ontdekt. De klacht lijkt me duidelijk.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218419592
En wie gaat KLB dan modden?? :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2025 @ 21:58:13 #3
842 Zorro
Z
pi_218419628
Ha, dat moet ik geloven zeker.
Alsof jij Nigeriolees en Filipijniaans spreekt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218419629
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
En wie gaat KLB dan modden?? :(
Jij
pi_218419635
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:58 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Jij
:o

Ok dan ;(
Ruil de éne Belg maar in voor een andere
pi_218419724
wat enig! Wat een avontuur zeg. Dat je zomaar familie blijkt te zijn van een prins, en dan ook nog in zo'n warm land. Die mensen daar zijn vaak zo vriendelijk, heb ik gehoord.

En wat bijzonder dat hij jou zijn neef noemt. Dat doet toch iets met je, hè? Zo’n gevoel van verbondenheid. En dat liedje dat jullie samen hebben geschreven, nou ik kreeg er kippenvel van.

Die ¤2.000 klinkt wel veel, maar ja, als het om familie gaat... Je moet geven om te ontvangen, zei mijn moeder altijd. En stel dat het écht waar is, dan zit je straks lekker in de zon met die hond, Maximus. Wat een leuke naam trouwens!

Houd ons op de hoogte hoor. En doe voorzichtig met al dat internetgedoe, je weet maar nooit wat mensen allemaal van je willen.

Liefs,
Gerda 🌼
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Moderator maandag 4 augustus 2025 @ 23:02:08 #7
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218420155
Klinkt meer iets voor Juichbaak ^O^
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218420400
Ik ben zo jaloers. Waarom overkomt mij dit nooit? :(
pi_218420723
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ok dan
Je bent welkom! Laat Capuchon maar zwemmen in zijn geld. We zullen hem niet missen. Het is mooi geweest en we wensen hem graag veel geluk. En we zullen jou graag verwelkomen.
pi_218420725
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben zo jaloers. Waarom overkomt mij dit nooit? :(
Wees blij voor hem en wees blij voor ons. *O*
pi_218421487
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ok dan ;(
Ruil de éne Belg maar in voor een andere
Akkoord
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:04:53 #12
441859 crew  Lenny77
pi_218421610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 07:50 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Akkoord
*O*
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:13:16 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218425428
quote:
3s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:02 schreef Armani XL het volgende:
Klinkt meer iets voor Juichbaak ^O^
schopje Jui dan
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218435556
Twas te mooi om waar te zijn :'(

Oké… ik moet even iets opbiechten.
Het leek allemaal te mooi om waar te zijn — en ja hoor… dat was het ook.

Die Nigeriaanse prins?
Geen erfgenaamschap, geen miljoenen, alleen een lege bankrekening en een inbox vol nieuwe spam. Blijkbaar sturen ze die e-mails naar duizenden mensen, en ik dacht serieus dat ík “uitverkoren” was. 🙃

De cryptogroep?
MoonYetiX bleek niet naar de maan te gaan, maar recht de afgrond in. Na m’n investering werd het ineens stil in de groep, en alle admins verdwenen. Blijkbaar is “pump and dump” geen sport maar een scam. Goeie les.

De belastingtelefoon met iTunes-codes?
Fake. Ik heb dus écht ¤300 aan cadeaukaarten gekocht en codes doorgestuurd aan iemand die beweerde van de fiscus te zijn. De echte belastingdienst lachte me zowat uit toen ik het belde. Ja… au.

Het Filipijns model?
Liefde op afstand bleek gewoon een script en een paar profielfoto’s die van Google kwamen. De naam die ze gebruikte bleek al 100 keer gemeld te zijn op scamwebsites. Geen zon in het Westen, alleen wolken in m’n hoofd.

En die influencer met zijn dropshippingcursus?
Die rijdt z’n dure auto’s gewoon op een parkeerterrein van een verhuurbedrijf. De PDF stond vol open deuren en z’n “exclusieve” webshoptemplate is gewoon een gratis Shopify-thema met z’n naam erop geplakt. ¤997 voor... tja, een lesje nederigheid.

Dus ja. Alles wat ik dacht dat m’n leven ging veranderen, veranderde vooral m’n saldo en m’n vertrouwen in de mensheid. Ik ben er ingetrapt. In alles. Achteraf gezien echt overduidelijk, maar op het moment voelde het allemaal zó echt.

Lach gerust. Ik lach inmiddels (bijna) met jullie mee.
pi_218435569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twas te mooi om waar te zijn :'(

Oké… ik moet even iets opbiechten.
Het leek allemaal te mooi om waar te zijn — en ja hoor… dat was het ook.

Die Nigeriaanse prins?
Geen erfgenaamschap, geen miljoenen, alleen een lege bankrekening en een inbox vol nieuwe spam. Blijkbaar sturen ze die e-mails naar duizenden mensen, en ik dacht serieus dat ík “uitverkoren” was. 🙃

De cryptogroep?
MoonYetiX bleek niet naar de maan te gaan, maar recht de afgrond in. Na m’n investering werd het ineens stil in de groep, en alle admins verdwenen. Blijkbaar is “pump and dump” geen sport maar een scam. Goeie les.

De belastingtelefoon met iTunes-codes?
Fake. Ik heb dus écht ¤300 aan cadeaukaarten gekocht en codes doorgestuurd aan iemand die beweerde van de fiscus te zijn. De echte belastingdienst lachte me zowat uit toen ik het belde. Ja… au.

Het Filipijns model?
Liefde op afstand bleek gewoon een script en een paar profielfoto’s die van Google kwamen. De naam die ze gebruikte bleek al 100 keer gemeld te zijn op scamwebsites. Geen zon in het Westen, alleen wolken in m’n hoofd.

En die influencer met zijn dropshippingcursus?
Die rijdt z’n dure auto’s gewoon op een parkeerterrein van een verhuurbedrijf. De PDF stond vol open deuren en z’n “exclusieve” webshoptemplate is gewoon een gratis Shopify-thema met z’n naam erop geplakt. ¤997 voor... tja, een lesje nederigheid.

Dus ja. Alles wat ik dacht dat m’n leven ging veranderen, veranderde vooral m’n saldo en m’n vertrouwen in de mensheid. Ik ben er ingetrapt. In alles. Achteraf gezien echt overduidelijk, maar op het moment voelde het allemaal zó echt.

Lach gerust. Ik lach inmiddels (bijna) met jullie mee.
Ik wil je geen Belg noemen, maar ik vind je wel erg dom. (Vond ik al)
pi_218435584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ik wil je geen Belg noemen, maar ik vind je wel erg dom. (Vond ik al)
Een mod mag ook eens trollen man. :')
pi_218435597
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Een mod mag ook eens trollen man. :')
Wat me dwars zit, is dat ik wel eens een complimentje aan jou heb gemaakt, maar ik heb nooit een reactie van je gehad., nooit eens een bedankje. Dus ik dacht, ik tel helemaal niet mee.
pi_218435609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:42 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Wat me dwars zit, is dat ik wel eens een complimentje aan jou heb gemaakt, maar ik heb nooit een reactie van je gehad., nooit eens een bedankje. Dus ik dacht, ik tel helemaal niet mee.
Waar dan, serieus. Ik heb dit niet gezien -O-
pi_218435620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Waar dan, serieus. Ik heb dit niet gezien -O-
Ik ga dat niet meer terugzoeken, maar ik vond dat je het echt goed deed, en dat heb ik ook wel eens gezegd. Ondertussen deed je af en toe wel negatief tegen mij. Ja, zoek het dan maar uit.
pi_218435637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:44 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ik ga dat niet meer terugzoeken, maar ik vond dat je het echt goed deed, en dat heb ik ook wel eens gezegd. Ondertussen deed je af en toe wel negatief tegen mij. Ja, zoek het dan maar uit.
Oh sorry man. Terecht dat je op je pik bent getrapt.
pi_218439684
Ik ben een prins uit nigeria, ik ben schathemeltje rijk en probeer delen van mijn geld al jaren weg te geven.

Ik heb ondertussen een heel team aangenomen dat de hele dag emails stuurt en belt om maar iemand te vinden die wat miljoenen van mij over wilt nemen.

Ik ben bang dat ik nooit meer van mijn geld af kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')