Vind ik ook.quote:

Gewoon als een optie hoor, voel je niet verplicht, maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat gaat nog wel netjes gehecht worden. Er zit ook nog een buisje in om het goed te laten genezen.

Wauw ,dat is een lange tijd zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds donderdag 26 juni. Mijn oog moet even weer gerepareerd worden. Doet het niet meer.

Zo en niet zo klein sneetje ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze zullen wel in mijn keel gaan snijden.
Daar zit nog een snee vd vorige operatie, die hebben ze even vluchtig dicht genaaid.
[ afbeelding ]
[..]
Hier in Den Haag

Haha ja die had ik ook al gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~ab2a16b6/
Go Buffel go![]()

Ja echt een dikke Karmaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja die had ik ook al gezienTerechter gaat het niet worden

Het rare stukje tekst er ook in zien staan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja die had ik ook al gezienTerechter gaat het niet worden

Nee ik had het nieuwsbericht al ergens anders gelezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het rare stukje tekst er ook in zien staan?

Er staat ergens dat hij de buffel aan het opjagen wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik had het nieuwsbericht al ergens anders gelezen

quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat ergens dat hij de buffel aan het opjagen was
EN
'de aanval van de buffel was niet uitgelokt'

quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
Even opletten als je gaat wandelen daaro @:marcb1974![]()
https://nos.nl/artikel/2578001

Lekker voor hemquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~ab2a16b6/
Go Buffel go![]()

Afbuffelen dat soort gasten ... net zo als die zoon van Trump die ff een zeldzame berggeit kwam schieten in mijn Spanje ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat ergens dat hij de buffel aan het opjagen was
EN
'de aanval van de buffel was niet uitgelokt'

Helaas won die geit niet blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Afbuffelen dat soort gasten ... net zo als die zoon van Trump die ff een zeldzame berggeit kwam schieten in mijn Spanje ...

Ja helaas ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas won die geit niet blijkbaar

Jezus, wat een Jaapquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze zullen wel in mijn keel gaan snijden.
Daar zit nog een snee vd vorige operatie, die hebben ze even vluchtig dicht genaaid.
[ afbeelding ]
[..]
Hier in Den Haag

Hulloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |