Dat begint vanzelf wel te ruften door al die in elkaar plakkende huidplooien en vetbulten..quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Kunnen ze daar ook mee ruften of wat
Tuurlijk, dat kan vrijwel elke vrouw. Dat noem je een kutscheet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Kunnen ze daar ook mee ruften of wat
Ja, jammer dan. Dit beeld heeft zich nu genesteld in je onbewuste dus je gaat dit vanaf nu zien, geen ontkomen aan!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is me eigenlijk nooit echt opgevallen en ik denk ook niet dat ik er vanaf nu op ga letten.
Zal wel loslopen, mijn aandacht wordt over het algemeen getrokken door andere exemplarenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja, jammer dan. Dit beeld heeft zich nu genesteld in je onbewuste dus je gaat dit vanaf nu zien, geen ontkomen aan!
![]()
![]()
Klopt. Dat is jouw bewuste brein. Ik heb het over je onderbewuste.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, mijn aandacht wordt over het algemeen getrokken door andere exemplaren
Zo bewust gaat dat niet hoor, zo kun je ineens enorm lang oogcontact hebben met een uitzonderlijke topper zonder het eigenlijk echt door te hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:29 schreef YoopY het volgende:
[..]
Klopt. Dat is jouw bewuste brein. Ik heb het over je onderbewuste.
Geef het een paar dagen en je zal zien...
Het ongewis van de onnozele. Heerlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo bewust gaat dat niet hoor, zo kun je ineens enorm lang oogcontact hebben met een uitzonderlijke topper zonder het eigenlijk echt door te hebben.
Nou, als je het over gemiste buitenkansjes wil hebben was dit echt een schot voor open doel in de laatste seconden van de finale Champions League. Mijn hemel!!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:22 schreef YoopY het volgende:
[..]
Het ongewis van de onnozele. Heerlijk.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, als je het over gemiste buitenkansjes wil hebben was dit echt een schot voor open doel in de laatste seconden van de finale Champions League. Mijn hemel!!!
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef Lenny77 het volgende:
Gaat het nu over een buik of een vagijn?
Klinkt als een Suske & Wiske titelquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:22 schreef YoopY het volgende:
[..]
Het ongewis van de onnozele. Heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |