quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en uiteraard 3 courgettes mee ook.
Courgette-plant-bezitters weten waarom.
dag er na heb je weer 5 courgettesquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:40 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor tomaten zijn het ijs?
Ik heb een zwarte cherry
Courgettes houden niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, die had ik vlak daarvoor ook gezien en daar moest ik meteen aan denken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]zag zo’n grappig filmpje op insta van iemand die overal courgettes verstopt
Nice.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En daarnaast dus nog een hele rits aan andere planten, die tuin is van voornamelijk gras naar PLANT gegaan de laatste paar jaar.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh zo'n salade met schillende tomaat soorten, buffelmozzarella en verse basilicum
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh zo'n salade met schillende tomaat soorten, buffelmozzarella en verse basilicum
Oh whaaat, hahahah, dat zijn echt heel veel verschillende. Wat onwijs tofquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die had ik vlak daarvoor ook gezien en daar moest ik meteen aan denken.![]()
En ik weet de verschillende niet, maar ik heb grote rode (vleestomaat?), iets minder grote rode (tros?), wat cherrytomaten en dan nog wat kleurtjes, soort van zebratomaat (groene streepjes), gele en paarse.
Ze had inderdaad ook zwarte, maar die waren nog niet klaar.
Die groeien niet uit de grontquote:
Als je bamboe hebt dan blijf je wel bezig inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral bezig met snoeien want wat moet je anders met dit weerdie bamboe @#%#$&$%@% dit zijn echt enkel gesnoeide takken, alles ligt vol. Moet nog wachten tot september tot het wordt opgehaald
![]()
En jaren niet bijgehouden dus het is redelijk bamboebosje geworden. Ik wil het eruit hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je bamboe hebt dan blijf je wel bezig inderdaad.
Eigen merk is ook te duurquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n zwak voor, gelukkig bijna nooit in huis
het is echt duivelseten, het is duur en veels te veel kcal in één zo'n ding alleen al maar zooo gruwelijk lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen merk is ook te duurKoop soms een klein zakje in de bios maar daar zitten er drie in voor m'n gevoel.
Oh oef, da's wel flink werk ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral bezig met snoeien want wat moet je anders met dit weerdie bamboe @#%#$&$%@% dit zijn echt enkel gesnoeide takken, alles ligt vol. Moet nog wachten tot september tot het wordt opgehaald
![]()
Ze is dol op d'r tomaten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whaaat, hahahah, dat zijn echt heel veel verschillende. Wat onwijs tof![]()
kun je zo'n mooie tomatensalade van maken, dat ziet er zooo mooi uit
En ja is zo, mijn tomaten zijn allemaal nog niet klaareen plant moet uberhaupt nog tomaten maken?
geen goed tomatenjaar (bij mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |